برنامه Revolve ویندوز فون برای چت و ملاقاتی بهتر!

برنامه Revolve ویندوز فون برای چت و ملاقاتی بهتر!

مایکروسافت در حال کار بر روی برنامه جدیدی است که Revolve نام دارد. بر اساس توضیحی که در استور در مورد این برنامه داده شده است یک برنامه چت خواهد بود که به کاربران و مردم اجازه میدهد تا با شخص مقابل با معنی تر! ارتباط برقرار کنند، به این طریق که از انها اطلاعات گوناگونی را در اختیار دیگری قرار دهند.

این یک برنامه دوست یابی نخواهد بود که با دیگران دوست شوید وبیشتر شبیه یک کارت ویزیت تجاری با مشخصات گوناگون برای ارتباطات اداری بیشتر خواهد بود. این برنامه ظاهرا تحت پروژه “گاراژ مایکروسافت” قرار بوده برای آی او اس منتشر شود که اکنون در برنامه ای قرار است برای ویندوز فون منتشر گردد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/b5b52913-91bb-46eb-8bc7-3ecbb58235bc?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

برنامه Revolve شما را برای یک مکالمه در هر ملاقاتی محیا و آماده میکند. این برنامه سعی میکند تا اطلاعات خوبی را از شخصی که میخواهید با او ملاقات داشته باشید به شما بدهد. شاید یک صحبت کوچک شروع یک ارتباط موثر باشد.

پاراگراف بالا توضیحی از برنامه است که در استور قرار گرفته است و میتوان گفت برنامه Revolve بگونه ای قرار است رسمی باشد تا صمیمی! این برنامه نیز همچون برنامه OneClip قرار است برای دیگر پلتفرم ها نیز منتشر شود. این برنامه هم اکنون تحت عنوان ازمایشی در استور ویندوز فون قرار گرفته است و هیچ توضیح دیگری در مورد ان داده نشده است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept