برنامه ها , بازی های رایگان شده استور در مدت محدود برای ویندوزفون، ۷ تیر ۱۳۹۳

در پست قبل قرار شد بصورت تقریبا بصورت هفتگی نرم افزار های رایگان شده و یا نرم افزارهایی که ارزشمند هستند و قیمت آنها بسیار ارزانتر شده است را قرار دهیمبرنامه ها و بازی های رایگان شده استور در مدت محدود برای ویندوزفون “.

برای مشاهده تایپیک تمام مطلب هایی که در این باره هستند و یا مشاهده باقی مطلب هایی که در آینده در اینباره منتشر میشوند به این لینک مراجعه کنید:تایپیک نرم افزار های رایگان شده ویندوزفون در مدت محدود

نکته: این نرم افزارهایی که در این مطلب یا مطلب های دیگر قرار میگیرند همگی بصورت محدود تخفیف قیمت گرفته اند، پس اگر شما به نرم افزار موردنظرتون مراجعه کردید و قیمت اولیه آن را مشاهده کردید بدانید که مدت رایگان شدن برنامه تمام شده است. برای رفتن به صفحه استور برنامه ها کافیست بر روی اسم اونا و یا عکسشون کلیک کنید یا ضربه بزنید.

اما نرم افزار های این هفته:

MetroMail

MetroMail
اولین برنامه کلاینت ایمیل، ساخته شده برای چک کردن ایمیل ها از جمله: Gmail و Yahoo و Outlook و…

Theme+

Theme+
برنامه ای برای ساخت تصاویر پس زمینه که بوسیه آن میتوانید عکس های چندضلعی با رنگ های زیبا و متفات بسازید.
نکته: خط اول توضیحات برنامه رو مطالعه کنید برای رایگان کردنش

Private Photo

Private Photo
برنامه ای برای مخفی کردن عکس های شخصی شما با قابلیت رمز گذاری بر روی عکس ها

OverVolt: crazy slot cars

OverVolt: crazy slot cars
یک بازی مسابقه ای و رالی با ماشین های اسباب بازی
اینها برنامه های این هفته بودند که رایگان شده اند و البته سعی کردم کاربردی ترین ها رو از بینشون انتخاب کنم. این نرم افزار ها مناسب شما نبود؟ برای شما کاربردی نداشت؟ خب اشکالی ندارد چون هر هفته یک مطلب حاوی برنامه های رایگان شده ارائه میشود. شاید هفته بعد تعداد بیشتری نرم افزار معرفی شد و تعدادی نیز برای شما کاربردی بود.
ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept