برنامه صفحه قفل ویندوزفون ۸٫۱، آماده انتشار نسخه ازمایشی است

برنامه صفحه قفل ویندوزفون 8.1، آماده انتشار نسخه ازمایشی است

در کنفرانس بیلد ۲۰۱۴ در ماه فروردین یکی از ویژگی های خاص ویندوزفون ۸٫۱ برنامه صفحه قفل ان بود، یک پروژه فوق محرمانه! که از اغلب تیم ویندوزفون مخفی نگه داشته شد و حتی از ان اگاه نبودند.  اما اکنون یک سوال مطرح میشود برای اغلب ما اینست که چه زمانی میتوانیم آن را داشته باشیم؟

Joe Belfiore امروز در توییتر مطلبی منتشر کرد که انتظار ها را کمی واقعی تر کرد. برنامه قفل صفحه ( بله، یک برنامه جداگانه که باید دانلود شود، نه یک آپدیت سیستمی برای سیستم عامل) در حال کامل شدن است، حداقل به اندازه کافی کامل شده تا نسخه ازمایشی ان منتشر شود.

این هم از توییت جو بلفور:

” برنامه قفل صفحه- متاسفم برای آرام بودن. نسخه ازمایشی (انگلیسی، +۱GB) تقریبا آماده است، ممکن است یک هفته طول بکشد. ما در حال برطرف کردن برخی مشکلات و افزودن برخی ویژگی ها هستیم”

Lockscreen app- sorry for being quiet. The beta (English, 1gb+) is ALMOST here

perhaps a week. We hit a few snags & added a feature

برنامه صفحه قفل ویندوزفون 8.1، آماده انتشار نسخه ازمایشی است

از جمله مسائلی که در این توییت به آن اشاره شده این است که این برنامه برای گوشی هایی است که زبان آنها انگلیسی باشد و البته رم ۱ گیگابایت هم داشته باشند. متاسفانه برای افرادی که گوشی با رم ۵۱۲ مگابایت دارند این برنامه پشتیبانی نمیشود و همانطور که قبلا گفته شد بدلیل انست که اینکار باعث میشود که برنامه سریع عمل کند که سرعت اولویت انهاست.

خبر خوب اینست که این برنامه در حال تکمیل و تمام شدن است و افرادی که ویندوزفون ۸٫۱ دارند میتوانند ان را داشته باشند. البته جدیدترین اخبار در این رابطه را در سایت قرار خواهیم داد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept