نگاه کلی به گوشی ارزان قیمت نوکیا لومیا ۵۳۰ دو سیم کارته

بررسی گوشی ارزان قیمت نوکیا لومیا 530 دو سیم کارته

گوشی لومیا ۵۲۰ دیگر در حال پایین امدن در فروشگاه های گوشی برای یک گوشی ارزان قیمت مایکروسافت است. اگر چه مایکروسافت یک گوشی کاملا مناسب دیگر همچون لومیا ۵۳۰ راجایگزین ان کرده است.

در این مطلب قصد داریم تا این گوشی را برای شما معرفی کنیم. از مشخصات و ویژگی های خاص ان تا هر چیزی که در نگاه اول شما خواهید دید. این گوشی از لحاظ ظاهری بسیار شبیه گوشی لومیا ۶۲۰ است و سیستم عامل ان با توجه به قیمتش نقطه قوت ان است که در اخرین اپدیت هست و می ماند.

لومیا ۵۳۰

  • ویندوزفون ۸٫۱ (۱۲۴۰۰) همراه با لومیا cyan
  • پردازنده اسنپ دراگون ۲۰۰ چهارهسته ای با قدرت ۱٫۲GHz
  • رم ۵۱۲ مگابایت
  • ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهمراه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
  • صفحه نمایش ۴ اینچی LCD FWVGA (854 x 480)
  • دوربین ۵ مگاپیکسلی
  • باتری ۱۴۳۰ میلی امپر و قابل جابه جایی
  • ۱۰ ساعت زمان مکالمه

بررسی گوشی ارزان قیمت نوکیا لومیا 530 دو سیم کارته

نوار پیمایشی این گوشی بصورت مجازی و بر روی صفحه نمایش است ولی این قابلیت باعث کوچکتر شدن صفحه نمایش نمیشود و به معنی واقعی ۸۰۰×۴۸۰ است. صفحه نمایش لومیا از تکنولوژی ClearBlack که در سری ۶xx موجود است محروم مانده، بنابراین دارای کنتراست کمتری است. هنوز هم صفه نمایش بدی نیست و نسبت به صفحه نمایش سری ۵xx دارای پیشرفت خوبی است (نمایش طبیعی تر و رنگ های واقعی تر).

بررسی گوشی ارزان قیمت نوکیا لومیا 530 دو سیم کارته

دوربین این گوشی ۵ مگاپیکسل است که مسئله بزرگی نیست اگر چه برای این قیمت مناسب است. عکس بالا توسط دوربین این گوشی گرفته شده که در این عکس کیفیت خوبی را مشاهده میکنید. دوربینی که نه دکمه خارجی برای عکس گرفتن دارد و فلشی برای روشن کردن محیط و باید به فوکوس کم این گوشی قانع بود. اگر چه این دوربین مسئله ی خاصی ندارد اما هنوز هم از نسخه قبلی خود لومیا ۵۲۰ بهتر است.

بررسی گوشی ارزان قیمت نوکیا لومیا 530 دو سیم کارته

طراحی این گوشی به شدت شبیه گوشی لومیا ۶۲۰ است. اطراف قاب این گوشی در گوشه ها گرد میشود و در پشت نیز انحنای کمی بر روی قاب دیده میشود که یک گوشی جالب و زیبا را میسازند.

همه این ویژگی ها بهمراه دوسیم کارته بودن این گوشی با قیمت ارزانی که دارد این گوشی را یکی از گوشی های خوب ارزان قیمت میسازد. در اینده بررسی تخصصی و کاملی از این گوشی در سایت ویندوزفون پرو قرار خواهد گرفت.

بررسی گوشی ارزان قیمت نوکیا لومیا 530 دو سیم کارته

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept