بازی Subway Surfer در نسخه شهر پاریس از رم ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی خواهد کرد

بازی Subway Surfer در نسخه شهر پاریس از رم 512 مگابایت نیز پشتیبانی خواهد کرد

بازی زیبا و معروف Subway Surfer سابوی سرفر بالاخره در نسخه جدید خود گوشی های ویندوزفون با رم ram 512 مگابایت را پشتیبانی خواهد کرد و این خبر بسیار خوشحال کننده ای است برای کسانی که گوشی هایی با این رم را دارند و در حسرت این بازی در گوشی خود بوده اند. از زمانی که این بازی معرفی شده تمامی کاربران با رم های پایین از این بازی گله کرده اند و البته از نداشتن آن حسرت خورده اند و برنامه نویسان نیز خبرهایی داده بودند. جوبلفور قبلا این خبر را منتشر کرده بود که این بازی برای رم های پایین منتشر خواهد شد و امروز ما بازی Subway Surfer را با پشتیبانی از رم ۵۱۲ میبنیم که در نسخه بعدی خواهد آمد و البته بازیکنان را در شهر پاریس که قسمتی از تور دور دنیای بازیست قرار خواهد داد.

همانطور که در بالابه آن اشاره شد خیابان های پاریس مقصد بعدی خواهد بود که بازی در آن اجرا خواهد شد. همچنین یه محیط جدید و پشتیبانی از سخت افزار پایینتر، لباس های جدید برای شخصیت های Coco و Prince K خواهد آمد، جوایز جدید و البته اسکی جدیدی نیز اضافه خواهد شد. این یک قدم بسیار خوب از سازنده این بازی Kiloo است شخصی که نشان داده برای ویندوزفون پشتیبانی قوی دارد همچون که این بازی را همراه نسخه های پلتفرم های دیگر کاملا آپدیت و بروز نگه داشته است.

در چند روز آینده که بازی منتشر شد حتما لینک دانلود بازی و خبر ان را برای شما قرار میدهیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept