بازی Plague Inc ویندوز فون با عامل عفونت زا جدید اپدیت شد

Plague Inc. برای ویندوز فون بازی استراتژیک پخش عفونت در جهان

بازی استراتژیک و جالب Plague Inc. ویندوز فون یکی از آن بازی هاست که باید جهان را نابود کنید. شما در نقش یک عامل عفونت زا هستید و باید با استراتژیک و با توجه به شرایط پیشرفت کرده و کل جهان را در بر بگیرید و پیروز شوید.

این بازی هم برای ویندوز و هم برای ویندوز فون در استور قرار دارد میتوانید آن را دانلود کنید. هم اکنون این بازی آپدیتی را دریافت کرد که در آن عامل عفونت زا جدیدی به بازی اضافه شد که در واقع یک کرم به نام Neurax Worm است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/13f0a8d9-3382-4eaf-baac-bdf404c7a315?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

“این آپدیت یک کرم به نام Neurax را اضافه کرده که کنترل کننده ذهن است و به مغز هدف خود هجوم برده و کنترل میزبان خود را در دست میگیرد! این باکتری در اعماق جنگل برای صدها سال زندگی میکرده و اکتشافات انسان در طبیعت باعث انتقال و تماس آن با انسان ها شده و شروع یک گسترش و شیوع این بیماری است.”

این بازی کمی پولی است چون قیمت بازی نه تنها ۰٫۹۹ دلار است بلکه شما برای آزاد کردن یا استفاده از هر کدام از عامل های عفونت زا که حدودا ۸ تا هستند باید ۰٫۹۹ دلار نیز پرداخت کنید یا اینکه ۹٫۹۹ دلار پرداخت کنید تا همه را آزاد کنید. حجم بازی ۳۷ مگابایت است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept