بازی Candy Crush Saga ویندوز فون با مراحل جدید اپدیت شد

Candy Crush Saga برای ویندوز فون یک بازی پازلی و محبوب

اگر شما از طرفداران بازی محبوب Candy Crush هستید ممکن است امروز متوجه اپدیتی شده باشید که بر روی استور قرار گرفت. اکنون نسخه ۱٫۵۰٫۱٫۰ بر روی استور موجود است.

برخی اظهار کردند که در این اپدیت ۱۵ مرحله جدید اضافه شد و برخی هم از تغییرات دیگر خبر دادند. برخی نیز میگویند این تغییرات در اپدیت قبلی اضافه شد. بهرحال ما در استور ویندوز فون توانستیم همان جمله قدیمی “رفع باگ و بهبود عملکرد برنامه” را ببینیم، و این خیلی خوب است چون نشان میدهد که سازنده برنامه یعنی King به فکر نسخه ویندوز فون بازی خود نیز هست و ان را بروز نگه میدارد. اگر ویندوز فون این روزها به یک چیز احتیاج داشته باشد، ان پشتیبانی است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/1b6741e8-cee0-457e-9c91-815cab34d171?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

شخصی نیز ادعا داشته که بازی از ۸۴۵ مرحله به داشتن ۸۹۰ اپدیت شده است ولی خب نمیتوان این قضیه را قطعا تایید کرد. این بازی رایگان است و حجم ان ۴۷ مگابایت است. اگر شما از طرفداران پر و پاقرص این بازی هستید بگویید که چه تغییری کرده است؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept