دانلود بازی پازلی بلوک های رنگی Huebrix ویندوزفون

بازی پازلی بلوک های رنگی Huebrix ویندوزفون

Huebrix، بازی پازلی دیگری که برای پلتفرم های دیگر وجود داشت، اکنون به ویندوزفون نیز راه پیدا کرد. Huebrix یک بازی پازلی رنگارنگ درباره پر کردن فضا ها بوسیله بلوک های رنگی است.

Huebrix بیش از ۴۰۰ مرحله دارد، که در طبقه بندی هایی بر اساس سختی از هم جدا شده اند. شما باید با پرکردن صفحه پازل با بلوک های رنگی پازل را حل کنید. البته سختی اینجاست که بلوک های اولیه که شما باید حرکت خود را از آنجا شروع کنید فقط تعداد محدودی حرکت را به شما اجازه میدهند و اینجاست که شما باید از ذهن خود نیز کمک بگیرید.

بعنوان مثال در بازی، بلوک های خاصی وجود دارند که مسیر شما را مشخص میکنند، مثلا آنهایی که فلش دارند شما را مجبور میکنند تا مسیر مشخصی را بروید. آنهایی که رنگ مخصوص خود را دارند همان رنگ را فقط میپذیرند و برخی بلوک ها نیز انتهای مسیر هستند و علامت ضربدر دارند و اجازه ادامه دادن را به شما نمیدهند.

بازی پازلی بلوک های رنگی Huebrix ویندوزفون

Huebrix در ابتدا ساده است اما بتدریج سخت و چالش برانگیز میشود. یک زمانسنج در بالای صفحه وجود دارد که وقتی پازل را حل کردید متوقف میشود، این زمانسنج هنگامی که شما بازی را از ابتدا شروع کنید صفر نمیشود و خب ممکن است اینکار باعث این شود که شما تا حد ممکن سعی کنید یک پازل را سریعتر حل کنید.

البته این بازی چند باگ کوچک نیز دارد و اینکه وقتی شما دکمه برگشت بازی را فشار دهید از بازی خارج میشوید و دیگر به صفحه بازی باز نمیگردید. و دیگری اینکه این بازی از حالت افقی گوشی نیز پشتیبانی میکند ولی اینکار با تغییر دز اندازه صورت نمیگیرد بلکه پازل کوچکتر شده و به یک طرف صفحه میرود و ممکن است دو یا سه قسمت از صفحه گوشی شما خالی بماند.

✔ لینک دانلود بازی پازلی Huebrix از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – قیمت بازی ۱٫۹۹$ – حجم ۹۶ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept