بازی جذاب ماشینی Extreme Road Trip 2 برای ویندوز فون

بازی جذاب ماشینی Extreme Road Trip 2 برای ویندوز فون

بازی های مختلف ماشنی ویندوز فون را انجام داده اید؟ با همه انها اشنا هستید؟ صبرکنید. فکر کنم این بازی جذاب ماشینی Extreme Road Trip 2 برای ویندوز فون شما را کمی به تلاش کردن بیاندازد.

شاید با دیدن ظاهر بازی یاد بازی معروف ماشینی hell racing بیوفتید، خب اره کمی هم شبیه همون بازیه ولی خب تفاوت هایی داره که بازی رو خیلی جالب و جذاب میکند. شاید گرافیک زیاد قوتی و حرفه ای نداشته باشد اما انقدر سرگرم کننده است که گرافیک ان در برابر سبک جالبش قابل بخشش باشد و شایدم چنین گرافیکی دقیقا درست انتخاب شده است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/ffde3c1c-1d9a-4d04-8204-442c938e45ed?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

کنترل بازی خیلی ساده است، حتی گاز دادن و ترمز کردن هم نمیخواهد چون ماشین به محض شروع بازی به سمت جلو حرکت میکند و شما تنها دو کار لازم است انجام دهید و ان هم اینکه با گذاشتن انگشت خود بر روی سمت چپ و راست بازی کنترل ماشین را بر عهده بگیرید تا نترکید!

نوار بنزین در پایین نشان میدهد چقدر سوخت دارید پس علاوه بر جمع کردن سکه حواستان به جمع کردن بشکه های بنزین هم باشد.اگر حرکات نمایشی انجام دهید مثلا از پشت بچرخید و یا از جلو بچرخید و یا اینکه با دو چرخ عقب خود به زمین بیایید نیترو به شما داده میشه که تا نیترو مصرف میشه از بنزین شما چیزی کم نخواهد شد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/0e370f74-a517-41c8-b11f-3a0f7244c705?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ماشین های بسیار متنوع و جالبی هستند که برخی را با سکه برخی را با پول و… میتوانید بخرید و ماشین خود را میتوانید اپدیت کنید  تاقویتر و مجهز تر شود.البته یادتان باشد علاوه بر پول جمع کردن رکورد خود در مسافت طی شده را نیز زیاد کنید. با انجام ماموریت هایی که از شما میخواهد نیز به مراحل بالاتر بروید و جایزه های گوناگون دریافت کنید.

زیاد اسان نگیرید چون بازی بهمین راحتی ها هم نیست و جذابیت ان حتما شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی جالب فقط ۲۳ مگابایت حجم دارد و بر روی همه گوشی های ویندوز فون قابل نصب است.

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept