بازی جدید ایرانی ویندوزفون Last Remoteness و اپدیت برنامه ترول ویندوزفون teroll kade

بازی ها و برنامه های استور دائم در حال افزایش و بیشتر شدن است و مجموعه نرم افزار های ایرانی ویندوزفون نیز از این قائله مستثنی نیستند. یک بازی جدید ایرانی ویندوزفون به اسم ” زن و شوهر عاشق در معبد Last Remoteness:Temple ” منتشر شده که طبق گفته برنامه نویس ان هنوز در نسخه ازمایشی است و نسخه اصلی ان چندی بعد معرفی خواهد شد. در این مطلب خبر خوب دیگری از اپدیت برنامه خنده دار ویندوزفونی به نام “ترول کرده teroll kade” نیز داریم. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این دو برنامه ایرانی را برای شما قرار دهیم.

زن و شوهر عاشق در معبد – اخرین فراغ Last Remoteness:Temple

یک بازی پازلی و استراتژیک که هدف این بازی اینست که شما زن و شوهر را در ان بهم برسانید. بازی از یک ماز یا همان مارپیچ تشکیل شده که شما باید بوسیله فلش های بالا و پایین و چپ و راست زن و شوهر را هدایت کنید تا در مارپیچی که گیر افتاده اند به همدیگر برسند. البته حواستان را باید جمع کنید چون دشمنان هم در این مارپیچ قرار دارند تا مانع از رسیدن زن و شوهر بهم میشوند.

زن و شوهر عاشق در معبد - اخرین فراغ Last RemotenessTemple (1)

طبق توضیح برنامه نویس نیز این ویژگی ها در بازی وجود دارد: بازی از گیم پلی تازه و ایده نوع تشکیل شده است – گرافیک بازی منحصر به فرد و زیباست -موسیقی بازی هیجانی وصف نشدنی را به پلیر میدهد. کنترل بازی بهمین سادگی نیست و جایی پیچیده میشود که کنترل زن شوهر با هم یکی است و البته کاملا مخالف هم دیگر حرکت می کنند، برای مثال وقتی شما کلید بالا را فشار دادید شوهر به بالا زن هم به پایین میروند.

ترول کده Troll Kade

اپدیت برنامه ترول ویندوزفون teroll kade

ترول کده نیز یک برنامه ایرانی است که در ان ترول های خنده دار قرار میگیرند. این برنامه در ابتدا انلاین بود و مشکلاتی را با خود داشت که برنامه نویس ان شروع به اپدیت کرد و در هر اپدیت ویژگی های بهتری را به ان اضافه کرد. در اپدیت های اولیه اولین کار برنامه نویس تغییر ایکن برنامه و افلاین کردن ان بود و اکنون ویژگی های بزرگ دیگری همچون اضافه کردن قسمت انلاین به برنامه است که روزانه اپدیت میشود.

دانلود برنامه ترول کده teroll kade ویندوزفون یک برنامه ایرانی پر از ترول

دو تغییر اضافه شده عبارتند از:

  • اضافه شدن دو قسمت ترول ضد پیروزی و ضد استقلال
  • اضافه شدن قسمت آنلاین با اسم ترول کده آنلاین که هر روز بروز رسانی میشود

حال برنامه بصورت افلاین است و میتوانید راحت از ان استفاده کنید و اگر از ان خسته شدید نیز میتوانید به قسمت انلاین ان در بازی بروید و از عکس های ترول جدید که طبق گفته برنامه نویس روزانه اضافه میشوند، لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept