بازی ترانه ها برای ویندوز فون یک بازی ایرانی موسیقیایی

بازی ترانه ها برای ویندوز فون یک بازی ایرانی موسیقیایی

متاسفانه علیرغم اینکه برنامه های ویندوز فون ایرانی نسبتا زیاد و البته که کاربردی و خوبی هستند در قسمت بازی ما ضعیف هستیم و بازی های زیادی برای عرضه و البته با گرافیک خوب و… نداریم. اکنون یک بازی ایرانی برای ویندوز فون منتشر شده و به گروه اندک بازیهای ایرانی ویندوز فون اضافه شده است. نام این برنامه بازی ترانه ها برای ویندوز فون است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/633bc172-ec2a-4fb3-9c76-459dc13d2e52?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

توضیح برنامه در استور ویندوز فون که توسط خود برنامه نویس نوشته شده:

“بازی ترانه ها یک بازی سرگرم کننده برای گذراندن لحظات شاد و مفرح در کنار خانواده ,و دوستان است با ترکیبی از زیباترین ترانه های قدیمی ایرانی و جدید ترین خوانندگان وطنی. با محیطی ساده و راحت. این بازی مجوعمه ای است از بیش از ۹۰ مرحله و ترانه زیبا و شنیدنی.
در این بازی شما باید بعد از شنیدن ترانه در هر مرحله کلمه ی جا افتاده را پیدا کنید. در صورتی که پاسخ درست هر مرحله را بلد نبودید می توانید با هزینه کردن ۱۰۰ سکه جواب را پیدا کنید .
نکته: در بعضی از مراحل جواب ترکیبی از دو کلمه یا یک کلمه و حروف اضافه است و باید به سبک همان ترانه نوشته شود و رعایت فاصله ها در بعضی از جواب ها الزامی است.”

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/486ac638-5eea-4e35-84dd-bd060fcf6996?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

البته نسخه ابتدایی بازی ترانه ها برای ویندوز فون خیلی ساده بود و بهمین دلیل از معرفی ان دوری کردیم. ولی اکنون ظاهرا بازی بهتر شده است و در اخرین اپدیت خود نیز قابلیت های خوبی همچون: اضافه شدن ۴۸ مرحله جدید – بهبود رابط کاربری و اصلاح متن بعضی از ترانه ها اضافه شده است. به راهنمایی هم که توسط برنامه نویس گفته شده دقت کنید: (در بعضی از مراحل جواب ترکیبی از دو کلمه یا یک کلمه و حروف اضافه است و باید به سبک همان ترانه نوشته شود و رعایت فاصله ها در بعضی از جواب ها الزامی است)

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept