بازی استراتژیک Cloud Raiders برای ویندوزفون با ویژگی های Halloween اپدیت شد

بازی cloud raiders برای دومین بار این هفته با یک ظاهر جدید آپدیت شد

بازی بسیار محبوب و استراتژیک Cloud Raiders برای ویندوزفون از برنامه نویس Game Insight این هفته اپدیت جدیدی را دریافت کرد که در ان نسخه ویندوز و ویندوز فون این بازی برخی ویژگی ها و تم های مناسبتی برای جشن Halloween را دریافت کرد.

لیست تغییرات این نسخه بازی اینجاست:

  • مسابقه Flying Dutchman – یکی از بدترین موجوداتی که میتوانند پایگاه شما را مورد حمله قرار دهند اماده حمله هستند! در برابر شمشیر های زامبی ها و روح های پرواز کننده از خود دفاع کنید. با قدرت های دنیای تاریکی در ۴ ماه بجنگید. هر هفته ۱ با یک غول جدید همراه هستید.
  • زمینه Haunted Island – کرایکن برگشت! و بدنبال دزدیدن مکان تازه ایست که به تازگی برای پایگاه شما ازاد شده است به نام Haunted Island. این مکان برای مدت محدودی قابل دسترس است.
  • جدول امتیاز بندی Tiered – اکنون حتی بازیکنانی که experienc کمی دارند میتوانند خودشان را نشان دهند.
  • تنظیمات و موارد جدید بر اساس جشن Halloween -در طول جشن هالوین شما میتوانید ایتم های منحصر بفرد هالوینی را بدست بیارید یا بخرید. سرعت تروپ ها را بیشتر کنید. سرعت منجنیق ها را برای پرتاب گلوله سریعتر کنید تا زامبی ها را نابود کنند.
  • لینک دانلود بازی استراتژیک Cloud Raiders برای ویندوزفون – با حجم ۸۳ مگابایت

1 نظر
  1. farshad` کاربر می گوید

    سلام
    من این بازیو رو گوشیم دارم میخاستم بدونم اگه بازیو پاک کنم بعد دوباره نصب کنم سیو بازی نگه داشتع میشه یا میاد از اول؟؟ لطفا جواب بدین

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept