این نسخه از MX Player برای ویندوز فون دروغی است ان را نصب نکنید

این نسخه از MX Player برای ویندوز فون دروغی است ان را نصب نکنید

شاید یکی از برنامه هایی که خیلی از کاربران ویندوز فون منتظر ان باشند پلیر MX Player برای ویندوز فون است که منتشر شود. اکنون برنامه ای با این نام و مشخصات در استور ویندوز فون وجود دارد اما ظاهرا این برنامه دروغی بیش نیست.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/d4d1f4ea-9583-4b49-9614-66b0d8c6e0c5?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

اولین نکته این است که توضیحات این برنامه دقیقا کپی شده از توضیحات ان در استور گوگل و نسخه اندروید ان است و مشخص است که کاملا کپی شده است. دومین قضیه در مورد نام برنامه نویس این پلیر است. نام دقیقا همان نام است اما که هیچ خبری از انتشار این برنامه برای ویندوز فون نبود و هیچکس نیز مبتنی بر این قضیه را تایید نکرده بود و حتی در سایت اصلی این برنامه نیز چنین چیزی مطرح نشده است و اخرین قضیه ای که مطرح میشود حجم برنامه است که تنها یک مگابایت است و این حجم برای این پلیر واقعا عجیب و خیلی کم است که ما را به این سمت میبرد که برنامه دروغی بیش نباشد.

برای کسانیکه میگویند نام برنامه نویس های نسخه ویندوز فون و نسخه اندروید یکی است باید بگوییم که در استور ویندوز فون هر کسی با هر نامی میتواند ثبت نام کند و مایکروسافت به نام معرفی شده نگاه نمیکند و ان را ثبت میکند، پس به این قضیه اتکا نکنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/28b25b09-88d7-42b2-b2e7-46700b5d0b64?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ما برای برنامه نویس نامه ای فرستادیم تا خودش درباره این برنامه برای ما توضیحی دهد. این برنامه هیچ گزینه خاصی ندارد و هیچ ویژگی برگزیده ای نیز نیست. البته این برنامه همانند نسخه اندرویدی رایگان است و نصب ان باعث هدر رفتن پول شما نمیشود.

ولی این قضیه را در نظر داشته باشید که این برنامه به احتمال خیلی قوی دروغین است. و دروغ یا راست بودن ان در اینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.

اپدیت: برنامه رسمی است و رسمی بودن ان تایید شد

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept