اکنون خرید داخل بازی in-app purchases در استور ویندوز ۱۰ موبایل نمایش داده میشود

نگاهی به Outlook برای ویندوز 10 موبایل

ویندوز ۱۰ موبایل پر از تغییرات است. تغییراتی خیلی بزرگ و کاملا جدید، تقریبا میتوان گفت تمام برنامه های پیشفرض از جمله گالری و برنامه موسیقی و… کاملا جدید و مدرن با طراحی زیبا هستند و همه چیز از پایه با کد نویسی جدید طراحی و ساخته شده است. یکی از همین قسمت های جدید استور است که در ویندوز ۱۰ برای همه سیستم ها ما یک استور جدید خواهیم داشت.

همانطور که اکنون ویندوز ۱۰ موبایل در نسخه آزمایشی خود است، استور جدید ویندوز ۱۰ نیز در نسخه آزمایشی خود است ولی خب قابل استفاده میباشد و میتوان برنامه های آن را بر روی گوشی هایی که پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل را نصب کرده اند دانلود کرد. در برابر این تغییرات بسیار بزرگ تغییرات کوچ زیادی نیز در ویندوز ۱۰ رخ داده اند که شاید بزرگ نباشند اما در تجربه کارکرد با گوشی بسیار میتوانند به ما کمک کنند و کار ما را حرفه ای تر کنند.

اکنون خرید داخل بازی in-app purchases در استور ویندوز 10 موبایل نمایش داده میشود

یکی از این تغییرات کوچک نمایش این قضیه است که بازی مورد نظر شما آیا خرید داخل بازی in-app purchases دارد یا خیر؟ خرید داخل بازی یا همان in-app purchases به مواردی در داخل بازی گفته میشوند که برای داشتن آنها باید پول پرداخت کنید. هر چند بازی در کل رایگان است ولی برخی قابلیت های آن بصورت پولی در اختیار کاربر قرار میگیرد و اکنون اینکه بازی خرید داخل بازی دارد با یک علامت “+” در بالای گزینه “رایگان free” نمایش داده میشود. خب این تغییر بزرگی نیست ولی به کاربران کمک میکند تا اطلاعات بیشتری داشته و بهتر تصمیم بگیرند. نظر شما چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept