اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ برای برخی گوشی ها تایید شد

اپدیت دوم ویندوز فون 8.1 برای برخی گوشی ها تایید شد

مایکروسافت تایید کرد که اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ برای گوشی های لومیا ۸۳۰ و لومیا ۷۳۰ منتشر خواهد شد، زمان ان معلوم نیست ولی در حال کار بر روی ان هستند.

در حال حاضر اگر شما میخواهید از اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ (GDR2) لذت ببرید فقط میتوانید با لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL این تجربه را بدست بیاورید که بصورت پیش فرض از همان زمان انتشار از کارخانه این اپدیت بر روی این گوشی ها نصب بود اما امروز مایکروسافت در قسمت پرسش و پاسخ خودش در جواب یکی از سوالات این قضیه را مطرح کرد که اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ برای برخی گوشی ها منتشر میشود.

همچنین مایکروسافت گفت که لومیا ۸۳۰ و لومیا ۷۳۰ این اپدیت را دریافت خواهند کرد هر چند معلوم نیست کجا و چه زمانی و همچنین مشخص نشد که ایا بقیه گوشی ها هم این اپدیت را دریافت میکنند یا خیر؟ همه چیزی که میدانیم اینست که لومیا ۷۳۰ و لومیا ۸۳۰ این اپدیت را دریافت خواهند کرد.

احتمالات و شایعاتی هست که شاید فقط گوشی های موجود در ایالت متحده این اپدیت را دریافت کنند یا ایا انتشار این اپدیت برای دیگر گوشی ها هم همزمان با لومیا ۷۳۰ / ۷۳۵ و لومیا ۸۳۰ خواهد بود؟ هیچ چیز معلوم نیست.

1 نظر
  1. محمود کاربر می گوید

    لومیا ۵۳۵ من امروز آپدیت کردم حدود ۲۵۷ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept