اپدیت جدیدی برای ویندوزفون ۸٫۱ اپدیت ۱ برای نسخه دولوپر منتشر شد

جزئیات اپدیت اول ویندوزفون 8.1 GDR1 - انتشار در هفته بعد برای ویندوزفون نسخه پیشنمایش

مایکروسافت اپدیت جدیدی را برای ویندوزفون ۸٫۱ اپدیت اول منتشر کرد. البته فعلا برای کسانی که از نسخه دولوپر preview for developer استفاده میکنند و با این اپدیت ویندوزفون به نسخه ۸٫۱۰٫۱۴۱۵۷٫۲۰۰ ارتقا پیدا کرد.

هنوز اطلاعاتی در مورد تغییرات این اپدیت منتشر نشده است. بر اساس حجم دانلود و اینکه هیچ متن خبری برای این دانلود منتشر نشده است میتوان حدس زد که یک اپدیت برای رفع باگ ها و بهتر شدن برخی عملکرد ها بوده است و ویژگی خاصی را اضافی نکرده است.

البته یکی از ارور هایی که مطمئنا این اپدیت ان را برطرف نکرده است ارور ۰x80188308 است که هنگام اپدیت به ویندوزفون ۸٫۱ اپدیت ۱ نسخه دولوپر هست که برخی کاربران با ان روبه رو هستند. مایکروسافت در یکی از انجمن های خودش در انجمن ” microsoft answer ” جوابی در این زمینه داده است:

“As promised I want to make sure you folks are aware of what is going on. We have a new update coming out today, however this update will not fix this specific error message. We are still working on this as a priority to get it out to you in a as soon as we can. We will continue to update this thread as we have more information.”

” همانطور که قول داده بودیم شما کاربران را از اتفاقاتی که می افتد با خبر میکنیم. امروز یک اپدیت جدید منتشر شد. هر چند این اپدیت ارور خاص ۰x80188308 را برطرف نکرده است. ما هنوز داریم بر روی این نقطه ضعف کار میکنیم تا در اسرع وقت ان را برطرف کنیم. این تایپیک (تایپیک مورد نظر در سایت مایکروسافت) در صورت اخبار جدید اپدیت میشود و اخبار جدید در ان قرار میگیرند.”

اگر شما نیز از نسخه دولوپر یا پیش نمایش ویندوزفون ۸٫۱ بهره میبرید هم اکنون میتوانید این اپدیت را دریافت کنید. پس وجود اپدیت را در گوشی ویندوزفونی خود چک کنید.

منبع: answers.microsoft.com

2 نظرات
  1. rezamaldar کاربر می گوید

    س،چرا من نمیتونم این آپدیت رو دریافت کنم ؟؟؟؟؟؟
    لومیا ۱۵۲۰
    رام : RM-937-im-mea3-1019

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      در اخبار بعدی این مطلب در سایت گفته شد که بدلیل مشکلاتی که برای دولوپرها پیش اومد مایکروسافت انتشار اپدیت را فعلا متوقف کرد تا بتونه مشکل را حل کنه
      البته در اخبار جدید هم خبرهایی از حل شدن تدریجی این مشکل گفته شده که در اینده برطرف میشه و دوباره اپدیت کردن برای نسخه های دولوپر ازاد میشه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept