اپدیت بعدی برای مشکل تاچ صفحه نمایش لومیا ۵۳۵ در راه است

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 535 Microsoft Lumia

متوجه شدیم که مایکروسافت قصد دارد تا در چند روز اینده اپدیت دیگری را برای مشکل تاچ صفحه نمایش لومیا ۵۳۵ منتشر کند. این اپدیت برای اینست که مشکل لمس صفحه نمایش که برخی کاربران در این گوشی مایکروسافتی را داشتند برطرف کند.

“Please wait for the software update coming OTA in the next few days, install it and verify touch performance, ensure your screen is clean and moisture-free.”

منتظر اپدیتی باشید که در چند روز اینده منتشر خواهد شد، ان را نصب کنید و مشکل تاچ و لمس را برطرف کنید، مطمئن باشید صفحه نمایش شما بدون رطوبت و تمیز است.”

مایکروسافت قبلا نیز اپدیتی را برای رفع این قضیه منتشر کرده بود که متاسفانه اپدیت مشکل همه را برطرف نکرد و برخی همچنان مشکل لمس را داشتند. ما تمام اخبار را منتشر میکنیم و هر گونه انتشار اپدیت و یا خبر جدید را در سایت قرار خواهیم داد.

2 نظرات
  1. محمدامین کاربر می گوید

    لطفا جملات رو دقیق ترجمه کنید:
    ” در چند روز آینده منتظر آپدیتی باشید که از طریق شبکه -بخش بروز رسانی تلفن همراه- میاد. اونو نصب کنید و عملکرد لمس رو بررسی کنید.
    مطمئن بشید که صفحه نمایش تمیز بوده و رطوبت نداشته باشه.”

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      ویرایش شد
      ممنون

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept