اموزش کامل تنظیمات Setting گوشی های ویندوز فون

اموزش کامل قسمت تنظیمات Setting گوشی های ویندوز فون

ویندوز فون سیستم عامل جدیدی است. کاربران تازه کاری نیز به این سیستم عامل مهاجرت کرده اند. تنظیمات بسیار زیادی در گوشی های ویندوز فونی قرار دارند که اگر همه انها روشن باشند هم مصرف باتری را بالا میبرند و هم ما از انها خبر نداریم که هستند و میتوان با شخصی سازی انها گوشی را بسیار کاربردی تر ساخت. تصمیم گرفتم اگر خدا بخواهد تک تک گزینه های تنظیمات setting در گوشی های ویندوز فون را توضیح کامل بدم که کاربران گوشی خودشون رو بتونن خودشون به بهترین نحوه که مناسب خودشان نیز باشد تنظیم کنند.

تصمیم دارم هر روز یک گزینه از قسمت تنظیمات رو توضیح بدم ولی قولی نمیدم که هر روز بتونم چنین مطلبی رو منتشر کنم و شاید با کمی تاخیر مطالب رو منتشر کنم ولی تمام گزینه ها به صورت تک تک و کامل توضیح خواهم داد تا هیچ سوالی برای هیچ کاربری باقی نماند.

بارها دیدم که کاربری مصرف باتری اش بالاست، یا بطور مثال حجم اینترنتش بخاطر ندونستنش داره برای پشتیبان گیری هر روزه هدر میره و یا… که واقعا همه اینها در صورت ندونستن کار با تنظیمات گوشی است. البته به کاربران باید حق داد، چون واقعا وقتی به تنظیمات یک گوشی میروید حالا چه اندروید و ای او اس و چه ویندوز فون، گزینه های زیاد باعث گیجی و گمراهی شما میشوند. پس این اموزش برای کاربرانی که از تنظیمات گوشی خود اطلاعی ندارند و به ان دست نمیزنند فرصت مناسبی است تا با این اموزش همراه باشند تا در پایان یک حرفه ای بشوند.

https://rpblfg-sn3301.files.1drv.com/y2pUS-0mOtTX-fLFWwJAx9p-2NJ1xoJ82rRvaCBcKzoR03fDGi-N1g1SWmzakJPnytepc5yZ2fsID2hLcOG5exWsaj_7Ns7tMYk8qEpkvKnITs/Image+1.png

همه این اموزش ها در یک بخش مشخص جمع اوری میشوند و اگر جا ماندید براحتی میتوانید با مراجعه به بخش مشخصه همه اموزش ها و دروس را یکجا مشاهده کنید. برای رفتن به این قسمت کافیست موس خود را بر روی گزینه اموزش که در نوار بالای سایت نگه دارید و گزینه اموزش تنظیمات Setting را انتخاب کنید.(در عکس بالا مشخص شده است)

پس با این اموزش ها همراه باشید و مطالب را دنبال کنید تا در تنظیمات گوشی ویندوز فون خودتان حرفه ای شوید و دیگر ابهامی برای شما وجود نداشته باشد. تمام سوالاتتان را هم حتما بپرسید و حتما نیز با کمال میل جوابگو خواهم بود.

با تشکر ویندوز فون پرو

3 نظرات
  1. ی دختر کاربر می گوید

    بی صبرانه منتظرم. گوشی من که ۱روزه شارژ خالی میکنه .با اینکه تنظیماتشم طوری تنظیم کردم که کمتر باتری مصرف کنه. اگه همینجوری باشه مجبورم گوشیمو پس بدم.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      مشکلات شما براحتی قابل حل شدنه

  2. علی کاربر می گوید

    سلام .من تازه یه ۸۳۰ خریدم. مشکلی که دارم اینه که سرعت نت گوشیم که با سیم کارت ایرانسل وصل میشم واسه خود گوشیم پایینه .مثلا اصلا نمیتونه اینستاگرام و لود کنه یا عکس های تو whats app رو دانلود کنه ولی وقتی نت و share می کنم و با لپ تاپ به نت ایرانسل گوشیم وصل میشم سرعت دتنلود با لپ تاپم به ۱ mb/s میرسه .یعنی سرعت نت ایرانسل بالا هست وی توی گوشی من سرعتش پایینه .دلیلش چی میتونه باشه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept