اسمارتفون ویندوزفون با صفحه نمایش عظیم ۶٫۴ اینچی!

Wistron-Tiger-Windows-Phoneویندوزفون 6.4 اینچی تایوانی به نام Tiger

یک دستگاه ویندوزفون تا چه میزان میتواند بزرگ باشد؟ نوکیا خیلی جسور بود که اندازه صفحه نمایش برخی دستگاه های خود را تا ۶ اینچ در دستگاه هایی همچون لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۱۳۲۰ افزایش داد. اما در تایوان یک شرکت تولید کننده دستگاه ویندوزفونی را با اندازه ۶٫۴۵ اینچ و ۱۰۸۰p معرفی کرد.

این دستگاه Tiger نام دارد و از یک شرکت بزرگ تایوانی معرفی شده است که از کوالکوم اسنپ دراگون ۸۰۰ بهره میبرد. صفحه نمایش آن با رزولوشین ۱۹۲۰×۱۰۸۰ است و اطلاعات بیشتری در مورد سخت افزار دستگاه منتشر نشده است. ولی با صفحه نمایش ۶٫۴۵ اینچی فضا به اندازه ای بزرگ هست که هرچه بخواهید میتوانید در صفحه اصلی خود جای دهید.

این گوشی Tiger تایوانی همچنین نسبتا لاغر است و قطر کمی دارد و پشت آن از آلومینیوم است و همچنین از دکمه های On-Screen بجای دکمه های اصلی ویندوزفون بصورت فیزیکی استفاده کرده است. لبته چون این یک نمونه اولیه از این گوشی است تمام ویژگی های آن هنگام عرضه به بازار امکان تغییر را دارند، شاید سخت افزار آن تغییر کنند و یا طراحی آن متفاوت باشد و یا تغییراتی در این مدل انجام شود(اما نرم افزار همین خواهد بود). آیا شما حاضر هستید اسمارتفونی با این اندازه خریداری کنید؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept