احتمالا برنامه Beats اپل در اینده از ویندوز فون پشتیبانی نخواهد کرد

احتمالا برنامه Beats اپل در اینده از ویندوز فون پشتیبانی نخواهد کرد

اپل شرکت بزرگ سرویس موسیقی  Beats را چند وقتی است که کامل خریده است و اکنون این شرکت مال اپل است و این شرکت نیز اعلام کرده در نسخه های بعدی این برنامه برای ویندوز فون نخواهد امد و از ویندوز فون پشتیبانی نخواهد کرد. برنامه Beats برای ویندوز فون در ژانویه سال ۲۰۱۴ برای ویندوز فون منتشر شد و چند ماه پیش اپل این شرکت را برای ۳ بیلیون خرید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/355ebd40-b8a8-4319-a26a-d5a1f1eae0b4?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

بر اساس منبع، نسخه جدید این برنامه استریم موسیقی طبیعتا از iOS پشتیبانی خواهد کرد و همچنین اپل تصمیم دارد نسخه اندروید را نیز بسازد. در مورد ساخت برنامه برای ویندوز فون قول داده نشده است:

“اگر چه اکنون برنامه Beats برای ویندوز فون وجود دارد اما اپل اکنون نقشه ای برای انتشار نسخه جدید برای پلتفرم مایکروسافت بر اساس استور جدیدش ندارد، اگر چه نسخه ای هم برای مرورگر های اینترنت منتشر خواهد شد. اگر چه اکنون نیز این برنامه اکنون بر اساس فایل های فلش و البته با از دادن خیلی ویژگی ها از طریق مرورگر های اینترنت توسط گوشی ها قابل دسترسی است.”

هنوز حرفی از این نشده که نسخه جدید چه نام خواهد گرفت. البته منبع اعلام کرده که برخی مشکلات داخل سازمانی برای برنامه نویسی و توسعه برنامه وجود دارد که تا ژوِئن ۲۰۱۵ خبری از نسخه جدید نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept