احتمالا اولین موج پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی برای لومیا ۱۵۲۰ – ۱۰۲۰ و HTC One خواهد بود

Lumia_1520_قاب پشتی نوکیا لومیا 1520

مایکروسافت برنامه خود برای پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی ها را هر لحظه دقیق تر میکند. همچنان که دیدیم این نسخه بصورت داخلی برای مایکروسافت تست شد و با اینکه این افراد ویژه بودند ولی باز نیز عکس هایی از این نسخه لو رفت.

جو بلفیوره اخبار های مختلفی در این زمینه را در این چند روزه منتشرکرد از جمله اینکه این نسخه در ابتدا برای دسته ای از گوشی ها منتشر خواهد شد، نسخه پیش نمایش از گوشی هایی با رم ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند و البته هنوز نیز مایکروسافت تصمیم دارد تا نسخه پیش نمایش را در فوریه منتشر کند.

برخی منابع این را تایید میکنند که برخی گوشی ها اکنون در حال کار کردن با ویندوز ۱۰ هستند. گوشی های HTC One برای ویندوز – لومیا ۱۰۲۰ و لومیا ۱۵۲۰ اکنون در حال تست ویندوز ۱۰ بصورت تست داخلی مایکروسافت هستند. مطمئنا این لیست کاملی از تلفن ها نیست. این فقط قسمتی از لیست گوشی هاییست که برای نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ در مراحل خیلی ابتدایی ثبت نام کرده اند و البته تاکید میکنم این یک نسخه برای تست کاملا محرمانه و کاملا داخل سازمانی مایکروسافت است و برای کاربرانی همچون ما نیست. همانطور که انتظار میرود گوشی های جدید و پرچمدار مایکروسافت نیز در این تست باشند گوشی هایی مثل لومیا ۹۳۰ و لومیا ۸۳۰ و…

این خبر خوبی است.

لومیا 1020 اپدیت ساین را دریافت کرد رام کانادا - دوبی و بیشتر

خبر بد نیز وجود دارد و ان اینست که این نسخه همانند نسخه پیش نمایش ویندوز فون ۸٫۱ نیست که نسخه نهایی بود و برای مطمئن شدن از انتشار ان، ان را پیش نمایش کردند، بلکه این یک نسخه بتا و ازمایشی از نرم افزار است. برخی کاربران (همان افراد خاصی که این نسخه را تست میکنند) از مشکلات این نسخه در بازخورد های خود چنین مشکلاتی را مطرح کرده اند.

  • ویندوز ۱۰ بسرعت باتری گوشی را خالی میکند و حتی برای کوچکترین کارها همچون زنگ زدن گوشی داغ میکند
  • انیمیشن های ویندوز فونی البته ویندوزی نرم و روان نیستند
  • در گوشی HTC One M8 دکمه های اصلی ویندوز فون که بصورت مجازی هستند را نمیتوانید مخفی کنید و در برنامه و… وجود دارند.
  • قابلیت Glance در ویندوز ۱۰ کار نمیکند حداقل در HTC One M8
  • Quiet Hours زنگ های هشدار را خاموش میکند.

خب البته مایکروسافت بخاطر همین این نسخه اولیه را کاملا داخل سازمانی منتشر کرد تا همین مشکلات بزرگی که در نسخه پیش نمایش هستند را برطرف کند. در نسخه پیش نمایشی که برای عموم و همه کاربران منتشر میشود چنین مشکلاتی احتمالا برطرف خواهند شد و در نسخه اصلی امیدواریم برای هیچ کس چنین مشکلاتی وجود نداشته باشد.

منبع: Jesse Leskinen در توییتر

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept