اتوماتیک عکس و ویدیو را در OneDrive اپلود کنید + ویدیو آموزشی

اتوماتیک عکس و ویدیو را در OneDrive اپلود کنید + ویدیو آموزشی

اگر اینترنت نا محدودی دارید و یا اینکه حجم اینترنتتان برایتان زیاد اهمیتی ندارد، دلایل زیادی را میتوان گفت که عکس و ویدیو را در OneDrive ذخیره کنیم. با این ذخیره کردن شما یک فضای مجازی دارید و میتوانید کمبود فضای گوشی خود را حل کنید، یا میتوانید یک نسخه پشتیبانی یا بکاپ از عکس ها و ویدیو های خود داشته باشید.

در ویندوز فون ۸٫۱ قابلیتی وجود دارد که بوسیله ان میتوانید براحتی و اتوماتیک عکس و ویدیو را در OneDrive اپلود کنید. ویدیو اموزشی ان را نیز میتوانید مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

اموزش اپلود خودکار عکس و ویدیو را در OneDrive در گوشی ویندوز فون

  • برید به تنظیمات Setting و صفحه را به راست یا چپ بکشید.
  • گزینه عکس+ویدیو photos + camera را انتخاب کنید.
  • به پایین صفحه بروید تا گزینه اپلود در وان درایو OneDrive را ببینید, ان را انتخاب کنید.
  • گزینه بهترین کیفیت برای عکس و ویدیو Best Quality را انتخاب کنید.

تمام شد. از این به بعد تمام عکس ها و ویدیو های شما زمانیکه به وای فای Wi-Fi متصل شوید بر روی وان درایو ذخیره خواهند شد. میتوانید عکس ها و ویدیو های اپلود شده را نیز بصورت انلاین در onedrive.live.com مشاهده کنیدو یا اینکه در مرورگر کامپیوتر خود ببینید و یا حتی برنامه ان را در گوشی یا سیستم خود داشته باشید و بوسیله ان، از همه اینها بر روی همه پلتفرم ها استفاده کنید. ایا این کار را انجام میدهید؟

1 نظر
  1. bahman کاربر می گوید

    واقعآ عالیه این برنامه تمام عکسها ویدئوها مدارک و فایلهای پی دی اف ها و تمام دفترچه تلفن من توی وان درایو ذخیره شده دیگه اصلآ نگران پاک شدن هیچی نیستم همه جا بهشون دسترسی دارم هر عکسی بگیرم یا دانلود کنم هر چی هرچی که فکرشو بکنید توی وان درایو آپلود میشه بعد میتونم ادیت کنم اونو واقعآ عالیه این استرسی که به ادم دست میده اگه همه چی پاک بشه از گوشی یا بر اثر تفاقی از بین بره دیگه به من دست نمیده چون میدونم همه دخیره شده و از همه بهتر اینکه ۳۰ گیگابایت فضا بهت میده که میتونی ۱۵ گیگ دیگه هم اضافه کنی اگه کم اومد دیگه چی میخوای؟ خیلی زیاد این فضا من که حال کردم دمش گرم میکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept