آپدیتی برای رفع مشکل خاموش و روشن شدن لومیا ۹۳۰ منتشر شد

آپدیتی برای رفع مشکل خاموش و روشن شدن لومیا 930 منتشر شد

برخی گوشی های لومیا ۹۳۰ امروز آپدیت جدیدی را دریافت کردند که با پیغام “critical issue that may cause your device to periodically reboot”بر روی گوشی شان ظاهر شد و آن را یک اپدیت مهم خواند.

این اپدیت بزرگی نیست و ان را با اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ اشتباه نگیرید. یک اپدیت کوچک فریموری و نرم افزاری است که طبق گفته خود اپدیت رفع مشکل خاموش و روشن شدن های ناگهانی را به همراه دارد که جدیدا برای این کاربران اتفاق می افتاده است. برخی کاربران لومیا ۹۳۰ مشکل ری استارت شدن ناگهانی گوشی را داشتند و این اپدیت نیز برای لومیا ۹۳۰ منتشر شد.

“An important update is ready to be downloaded. Windows Phone 8.1 – This update fixes a critical issue that may cause your device to periodically reboot. Please install it now so that your phone will keep working as intended.”

با این اپدیت نسخه های نرم افزاری و فریموری گوشی به نسخه های زیر ارتقا پیدا میکنند:

  • نسخه نرم افزار: OS version: 8.10.14226.359
  • نسخه فریموری: Firmware revision number: 02540.00019.14522.26006

تغییر دیگری در این اپدیت ذکر نشده است و ظاهرا تنها تغییر برای رفع مشکل خاموش و روشن شدن یا همان ری استارت گوشی بوده است. مایکروسافت نیز در این زمینه در انجمن خود این مطلب را منتشر کرد که: “ما متوجه شدیم که با اپدیت به یکی از نسخه های ویندوز فون گوشی های لومیا ۹۳۰ منجر به خاموش و روشن شدن های ناگهانی شدند و این اپدیت فوری را برای ان منتشر کردیم.

اگر صفحه اپدیت بر روی گوشیتان ظاهر شد و ان را بستید نگران نباشید. برای دریافت اپدیت میتوانید به مسیر تنظیمات>بروزرسانی تلفن>بررسی وجود بروزرسانی یا Setting> Phone Update> Check For Update بروید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept