آموزش انتقال اطلاعات همچون شماره تلفن ها بین آیفون و لومیا + ویدیو

آموزش انتقال اطلاعات همچون شماره تلفن ها و... بین آیفون و لومیا

خب اگر بخواهیم از گوشی آیفون خودمان به سمت ویندوز فون بیاییم اطلاعتمان در گوشی آیفون خواهد ماند، چگونه آنها را به لومیا خود منتقل کنیم؟

همیشه اینکه یک گوشی جدید بخریم معضل بزرگی است چون اطلاعاتی که بر روی گوشی قدیمی خود داریم را لازم داریم و نمیخواهیم آنها را از دست بدهیم و انتقال آنها مسئله ای است که ذهن را به خودش درگیر میکند. اگر از ویندوز فون به ویندوز فون دیگری برویم مشکلی نخواهیم داشت و اطلاعات خیلی راحت منتقل میشوند اما اگر از سیستم عامل دیگری باشیم چه؟ اگر بخواهیم از گوشی iPhone خود به لومیا بیاییم چگونه اطلاعات خود را منتقل کنیم؟

مایکروسافت راه حلی را در پیش قرار داده که کار ما را راحتتر میکند. فقط کافیست قدم های اندکی را انجام دهیم. میتوانید ویدیو زیر را مشاهده کنید و آن را قدم به قدم انجام دهید.

دانلود ویدیو

انتقال شماره تلفن مخاطب ها – ایمیل ها و یاداوری های تقویم از آیفون به لومیا

  • ابتدا iMessage را در گوشی ایفون خود خاموش کنید. سپس به وای فای وصل شوید.
  • سیم کارت را در گوشی لومیا بگذارید و سپس اکانت مایکروسافت خود را وارد گوشی کنید و گوشی را راه اندازی کنید.
  • در حالت معمول در آیفون تمام اطلاعات ذکر شده روی iCloud ذخیره میشود. پس به تنظیمات بروید و گزینه “حساب+ایمیل email+accounts” را انتخاب کنید و add an account و گزینه iCloud را بزنید.
  • اکانت iCloud خود را بنویسید و وارد شوید.
  • صبر کنید تا سینک sync کامل شود و سپس تمام اطلاعات بالا را در گوشی لومیا خود خواهید داشت.

اگر میخواهید بصورت دستی شماره تلفن های خود را انتقال دهید باید از برنامه Transfer My Data استفاده کنید. که چند قدم کوتاه زیر را بروید:

  • ابتدا در گوشی ایفون بلوتوث را روشن کنید
  • در لومیا برنامه Transfer My Data را اجرا کنید و گزینه Continue را بزنید و بلوتوث را روشن کنید.
  • حال بلوتوث گوشی ایفون مورد نظر را انتخاب کنید و با آن جفت شوید.
  • بگذارید گوشی ها متصل شوند و سپس با انتخاب گزینه “مخاطبین Contacts” میتوانید تمام شماره تلفن ها را براحتی به لومیا خود منتقل کنید.

تمام شد و بهمین راحتی گوشی لومیا شما آماده کار است. برای انتقال فایل ها همچون ویدیو – عکس و آهنگ و… میتوانید از فضای مجازی One Drive استفاده کنید بدین نحو که از آیفون بر روی وان درایو ذخیره میکنید و بر روی لومیا از وان درایو دسترسی به همه فایل ها خواهید داشت. یا اینکه بوسیله برنامه آیتونز اطلاعات را به کامپیوتر منتقل کرده و براحتی به گوشی خود منتقل میکنید.

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept