آموزش انتقال آهنگ های Google Play Music روی Groove Music ویندوز ۱۰

آموزش انتقال آهنگ های Google Play Music روی Groove Music ویندوز 10

اگر شما از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید و میخواهید که تمام موسیقی های خودتان را یکجا داشته باشید برنامه موزیک پلیر Groove برای ویندوز ۱۰ موبایل یکی از بهترین برنامه هاست. آموزش اینکه چگونه آهنگ های خود را از سرویس گوگل به ویندوز ۱۰ منتقل کنیم را با هم در این مطلب دنبال میکنیم.

گوگل پلیری برای نسخه دسکتاپ ندارد اما میتوانید موسیقی هایتان را از آن خارج کنید و وارد برنامه Groove کنید حال موزیک در فضای ابری ذخیره شده باشد یا اینکه در استور گوگل باشد. ما نشان خواهیم داد که چگونه همه را یکجا در ویندوز ۱۰ خود داشته باشید.

اولین چیزی که شما احتیاج دارید برنامه Google Music Manager است که بوسیله آن موسیقی های خودتان را کنترل کنید. اگر قبلا موسیقی را در فضای ابری گوگل ذخیره کرده اید آن را دارید و اگر آن برنامه را ندارید میتوانید از لینک زیر دانلود کنید:

همینکه برنامه را نصب کردید احتیاج دارید که موسیقی های خودتان را از فضای گوگل دانلود کنید. زمان و سرعت این کار بر اساس اینکه سرعت اینترنت شما چقدر باشد متفاوت است. برای دانلود این قدم ها را دنبال کنید:

  • برنامه Google Play Music Manager را باز کنید
  • گزینه دانلود آهنگ های خودتان را انتخاب کنید.
  • سپس سه گزینه برای اینکه آهنگ ها کجا ذخیره شوند وجود دارد که بر اساس نیازتان میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

آموزش انتقال آهنگ های Google Play Music روی Groove Music ویندوز 10

زمانیکه همه آهنگ هایتان دانلود شد فقط کافیست برنامه Groove را اجرا کنید و به او بگویید که آهنگ ها را کجا میتواند پیدا کند. بیایید این چند قدم دیگر را هم انجام دهیم:

  • برنامه Groove music را در کامپیوتر خود اجرا کنید.
  • گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه Choose where we look for music کلیک کنید.
  • گزینه + را بزنید و پوشه ای که آهنگ هایتان در آن قرار دارد را انتخاب کنید.

تمام شد حال تمام آهنگ هایتان بصورت افلاین در برنامه Groove music کامپیوتر قابل دسترسی هستند. حال اگر میخواهید این آهنگ ها از تمام دستگاه هایتان همچون گوشی قابل دسترسی باشند کافیست آنها را در اکانت OneDrive خود وارد کنید که آموزش آن را در سایت قرار خواهیم داد.

مطالب زیر نیز میتواند برایتان مفید باشد:

2 نظرات
  1. matinmoeini کاربر می گوید

    سلام میخواستم درخواست نویسندگی کنم ازتون

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      براتون ایمیل ارسال شد

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept