چگونه در اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ از کیبرد بلوتوثی استفاده کنیم ؟

چگونه در اپدیت دوم ویندوز فون 8.1 از کیبرد بلوتوثی استفاده کنیم ؟

اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ روی گوشی های لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL قرار دارد. در طی اخبار قرار است برای لومیا ۸۳۰ و لومیا ۷۳۰ نیز منتشر شود. یکی از قابلیت های این اپدیت اینست که از کیبرد های بلوتوثی پشتیبانی میکند.

خب برای راه انداختن این کیبرد ابتدا باید کیبرد را همچون تمام دیگر وسائل بلوتوثی به گوشی مرتبط کنید. وارد تنظیمات گوشی شوید و گزینه بلوتوث Bluetooth را انتخاب کنید. بلوتوث را روشن کنید و سپس کیبرد را همچون دیگر وسائل بلوتوثی با گوشی جفت pair کنید. فقط بر روی اتصال connect ضربه بزنید و سپس شما متصل هستید.

چگونه در اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ از کیبرد بلوتوثی استفاده کنیم ؟

دانلود ویدیو

وقتی با کیبرد اتصال برقرار کردید دیگر لازم نیست کاری انجام دهید. زمانیکه بر روی قسمتی که برای نوشتن متن بود همچون Outlook یا Outlook، رفتید تلفن کیبرد متصل شده را تشخیص میدهد و کیبرد گوشی را در پایین صفحه مخفی میکند. همچنان گزینه های پیش بینی و تصحیح خودکار نوشته ها وجود دارد ولی اکنون حدود ۷۵ درصد صفحه نمایش شما برای نوشتن باقی می ماند.

برخی دستورات کوچک دیگری را نیز میتوانید توسط کیبرد به گوشی بدهید. با دکمه ویندوز گوشی به صفحه اصلی باز نمیگردد ولی بوسیله کیبرد میتوانید گوشی را قفل کنید و قفل را باز کنید، صدا را کم و زیاد کنید و حتی دوربین را اجرا کنید، دکمه های انجام این دستور ها بر اساس کیبرد شما متفاوت است.

این ویژگی فعلا فقط برای همان دو مدل لومیا ۶۴۰ است و در اینده نیز برای لومیا ۸۳۰ و ۷۳۰/۷۳۵ خواهد بود ولی در اپدیت ویندوز ۱۰ که در اینده برای همه لومیا ها منتشر خواهد شد، این ویژگی برای اغلب گوشی ها خواهد امد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept