چگونه بوسیله کورتانا Cortana یک یادآوری را بر اساس زمان بگذاریم؟

cortana_time_reminderچگونه بوسیله کورتانا Cortana یک یادآوری بر اساس زمان بگذاریم؟

همانطور که میدانیم کورتانا، دستیار صوتی پیشرفته و هوشمند ویندوزفون است که کارایی های بسیار زیاد و جالبی را نیز داراست. یکی از محبوب ترین کارها و جالب ترین کارها قرار دادن یادآوری یا آلارم بر روی ویندوزفون است. یادآور های مختلفی بر اساس فرد خاص یا مکان خاص میتوان قرار داد که در مطالب بعدی حتما برای شما توضیح خواهیم داد. اما یکی دیگر از این آلارم ها قرار دادن یک یادآور بر اساس زمان است که کار بسیار ساده ایست و در این پست برای شما توضیح خواهیم داد.

برای شروع ابتدا دکمه جستجو را برای چندثانیه نگه دارید تا کورتانا بالا بیاید. بعد شما میتوانید به کورتانا بگویید که مسئله را به شما یادآوری کند در زمان خاصی. به یک یادآوری در ساعت ۶٫۳۰ دقیقه صبح احتیاج دارید؟یا فردا؟ یا بطور مثال هر شب ساعت ۹٫۳۰ دقیقه؟ یا ساعت ۱۱٫۲۵ دقیقه دوشنبه ها چطور است؟ خب براحتی میتوانید این کار را انجام دهید، در اینجا چند مثال برایتان قرار میدهیم:

Remind me to throw the garbage every Monday night
   Remind me to take out recycling Thursday nights
Remind me to call the plumber tomorrow morning
Remind me to wash the car in 2 days at 7 P.M
Remind me to pick up Sheila from the airport on July 17th at 5 P.M

شما میتوانید با برخی تغییرات جزئی این یاداوری ها را خیلی ساده بر روی کورتانا قرار دهید و اگر فرمان را درست بگویید کورتانا تایید شما را میخواهد که میتوانید بگویید: “Yes” و یا آنکه گزینه “remind” را فشار دهید. همچنین شما میتوانید با باز کردن کورتانا و رفتن به گزینه “Remind me” تمام یادآوری هایی که قرار داده اید را مشاهده کنید و برای دسترسی راحتتر و سریعتر میتوانید آن را به صفحه اصلی نیز پین کنید.

آیا شما از کورتانا برای یادآوری هایتان و یا مطالبی که میخواهید یادان بیاورد استفاده میکنید؟ آیا این مسئله مفید بود؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept