مشکل کارت حافظه خارجی SD Card برای ویندوز فون – کلاس کارت حافظه چیست؟

 

مشکل کارت حافظه خارجی SD Card برای ویندوز فون - کلاس کارت حافظه چیست؟

یکی از مشکلاتی که کاربران با ویندوزفون پیدا خواهند کرد مشکل با کارت حافظه SD Cardمیباشد. برخی این مشکل را دارند که بازی یا برنامه های نصب شده بر روی کارت حافظه کند هستند، اصلا باز نمیشوند یا… برخی دیگر هم این مشکل را دارند که عکس، ویدیو یا آهنگ های قرار داده شده در کارت حافظه آنها سیاه نشان داده میشد، پخش نمیشود یا نشان داده نمیشود و… و در کل بعضی ها با خوانده نشدن کارت حافظه SD در ویندوزفون مواجه هستند.

مشکل کارت حافظه خارجی SD Card برای ویندوز فون (2)

راه حل اینکار بسیار ساده است، مایکروسافت اعلام کرد بعلت سرعت بالای سیستم عامل ویندوزفون و بدون هنگ و لک بودن آن این سیستم عامل نیاز به نصب به کارت SD با کلاس بالا میباشد، همانطور که ما میدانیم کارت حافظه دارای یک حجمی میباشد که برای همه ما آشناست بطور مثال یک گیگ دو یا بیشتر، ولی باید بدانیم که کارت حافظه دارای یک کلاس Class هم میباشد که سرعت ان را نشان میدهد، و این سرعت بصورت یک عدد در یک دایره بر روی کارت SD مشخص است. هر چه کلاس کارت حافظه بالاتر باشد سرعت ان نیز بیشتر است.
مشکل کارت حافظه خارجی SD Card برای ویندوز فون (1)

برای اجرای کارت حافظ SD Card بر روی گوشی ویندوزفون، شما باید کارت حافظه با کلاس Class 6 به بالا را داشته باشید که بهترین آن کلاس ۱۰ Class است.

2 نظرات
  1. محمد م کاربر می گوید

    سلام
    یه سوال داشتم

    تو ویندوزفون اگه بخوام فایل از کامپیوتر به موبایل انتقال بدم با کابل مستقیم از گزینه send مثل اندروید میشه یا نه نیاز به برنامه و تنظیمات خاصی هست.

    ممنون

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      برنامه نمیخواد
      send فکر نمیکنم مشکلی باشه, امتحانش نکردم
      ولی براحتی با کپی و پیست کردن میتونید انتقال فایل دهید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept