تنظیمات وای فای Wi-Fi برای ویندوز فون

تنظیمات وای فای Wi-Fi برای ویندوز فون (1)

وای فای Wi-Fi برای ویندوز فون در تنظیمات گزینه ایست که پیچیده ای ندارد و تقریبا اسان و راحت است گزینه ای که بوسیله ان میتوانید به وای فای وصل شوید و از اینترنت بدون سیم لذت ببرید.

برای رفتن به این گزینه کافیست به مسیر زیر بروید:

  • تنظیمات > وای فای
  • Setting > Wi-Fi

نگاهی کلی به این گزینه و سپس توضیحات این قسمت:

تنظیمات وای فای Wi-Fi برای ویندوز فون (1)

گزینه اول که برای خاموش و روشن کردن وای فای است. با روشن کردن وای فای تمام وای فای های نزدیک شما نشان داده میشوند و میتوانید براحتی به انها وصل شوید. اگر به وای فایی که به ان وصل شدید, کلیک کنید و وارد ان شوید تنظیمات وای فای و ادرس ای پی گوشی و تنظیمات پراکسی نیز مشاهده و قابل تنظیم هستند.

بوسیله گزینه ای که در پایین این قسمت است به نام ” یافتن وای فای های نزدیک” نیز میتوانید وای فای نزدیک خود در خیابان های دیگر بر روی نقشه را نیز بیابید. گزینه دوم برای اینست که وای فای بصورت خودکار بعد از مدتی روشن شود و یا اینکه خودتان بصورت دستی ان را روشن کنید.

تنظیمات وای فای Wi-Fi برای ویندوز فون (1)

در قسمت اخر گزینه “مدیریت Mnanage” قرار دارد که در داخل ان دو گزینه است و کاربرد خاصی ندارند و توصیه میشود این دو گزینه را خاموش کنید. در پایین این قتنظیمات وای فای Wi-Fi برای ویندوز فون (1)سمت نیز تمام وای فای هایی که به انها متصل شده بودید و رمز انها در گوشی ذخیره شده است قرار گرفته اند.

 

خب این اموزش هم تمام شد و در پایان باز هم ذکر میکنم که برای داشتن تمام این گزینه ها باید گوشی شما کاملا اپدیت و بروز باشد. اموزش خوبی بود؟ هر گونه سوالی را در قسمت نظرات بپرسید.

این اموزش قسمتی از سری اموزش هاس تنظیمات ویندوز فون بصورت کامل و گام به گام است که با رفتن به قسمت مخصوص همین قسمت، تمام اموزش ها را بصورت یکجا مشاهده کنید. میتوانید این قسمت را از نوار بالایی سایت و از گزینه ” اموزش > تنظیمات ویندوز فون ” انتخاب کنید و یا اینکه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب بخش اموزش تنظیمات:

5 نظرات
  1. رهگذر کاربر می گوید

    با سلام
    من وینفون ۷٫۸ دارم چند روزیه مودم جدید گرفتم و گوشیم وصله اما به طرز وحشتناکی کند هستش یعنی برنامه یک مگابایتی رو اگه قطع نشه!! بیش از ۵ دقیقه طول میکشه!!!!!!!!!! در حالی که قبلا اصلا اینطوری نبود یه چیزی که هست من بعد از ۵ سال برای اولین بار با وینفون به مشکل برخوردم اونم این بود که بعد از نصب برنامه که اتفاقا ایرانی بود دیگه نتونستم وارد برنامه های نصب شده برم فقط برنامه های پیش فرض خود وینفون اجرا میشد به اجبار ری استارت کردم هارد رو و بعد اون این مودم جدید واقعا کنده نه میدونم چرا اونطوری شد نه میدونم چرا بر عکس قبل اینقدر کند شده سرعت ۵۱۲ هستش

  2. علی کاربر می گوید

    سلام مو lumia 520 دارم مودمم هم dlink . وقتی ویندوزم ۸ بود به وای فای وصل می شدم بعد ویندوزم رو آپدیت کردم به ۸٫۱ . بازم به وای فای وصل شد اما چند روز مودم رو جمع کردم و دوباره به کامپیوتر وصلش کردم اما این بار وصل نشد.
    رمزش رو هم درست میزم . گوشی پیام میده تلفن شما نمی تواند به وای فای وصل شود.

  3. جواد کاربر می گوید

    سلام.من امروز گوشیمو به ویندوز ۱۰ اپدیت کردم.الان ک میخوام وصل بشم به اینترنت خطاهای عجیبی میده نه میتونم با وای فای وصل بشم نه با اینترنت گوشی ممنون میشم راهنمایی کنید.اگه میشه به این ایمیل پیام بفرستید راهنماییم کنید ممنون میشم [email protected]

  4. ehsan کاربر می گوید

    سلام.من امروز گوشیمو به ویندوز ۱۰ اپدیت کردم.الان ک میخوام وصل بشم به اینترنت خطاهای عجیبی میده نه میتونم با وای فای وصل بشم نه با اینترنت گوشی ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. alireza کاربر می گوید

    باسلام
    من چند روزه به وای فا وصل میشه اما مینویسه بدون اینترنت
    به چندتای دیگه هم ئوصل شدم بازم همین پیامو داد
    کسی میتونه راهنمایی کنه؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept