تنظیمات صفحه قفل Lock Screen برای ویندوز فون

صفحه قفل Lock Screen در ویندوز فون

از مجموعه اموزش های تنظیمات ویندوز فون اکنون به گزینه ای به نام صفحه قفل Lock Screen برای ویندوز فون میرسیم. گزینه ای که باعث زیبایی صفحه قفل و ویرایش و تغییر این قسمت در گوشی شما میشود.

برای رفتن به این مسیر کافیست به مسیر زیر بروید:

  • تنظیمات > صفحه قفل
  • Setting > Lock Screen

حال نگاهی به گزینه های این قسمت می اندازیم و سپس به توضیحات انها میپردازیم:

در عکس بالا گزینه های گوناگونی مشاهده میشوند از جمله: اعلان ها و پس زمینه و قفل و… که انها را یکی یکی توضیح میدهیم:

صفحه قفل Lock Screen در ویندوز فون

پس زمینه Background

این گزینه برای قرار دادن یک عکس بر روی صفحه قفل است که باعث زیبایی ان میشود. در این قسمت دو گزینه قرار دارد:

  • عکس
  • Bing

البته اگر برنامه های مربوط به صفحه قفل یا برنامه هایی که در این قسمت دخالت میکنند را هم نصب کنید گزینه های دیگر به این قسمت اضافه میشوند. مثل:

  • UC Browser
  • ZEDGE
  • و…

صفحه قفل Lock Screen در ویندوز فون

گزینه ای در زیر این قسمت قرار دارد که این عنوان را داراست: “نمایش هنرمند در هنگام پخش اهنگ Show Artist When Playing Muisc” و اینگونه کار میکند که اگر شما موسیقی پخش کنید و موسیقی شما کاور داشته باشد، کاور ان بر روی صفحه قفل قرار میگیرد.

اعلان ها Notifications

در این قسمت دو گزینه کلی وجود دارد. یکی گزینه اول که اعلان یک برنامه را بزرگ نشان میدهد و گزینه دوم که اعلان های چند برنامه بصورت کوچک نمایش داده میشوند. در عکس زیر گزینه اول که اعلان یک برنامه را بزرگ نشان میدهد با “۱” و گزینه دوم که اعلان چندبرنامه را بصورت کوچکتر نشان میدهد با “۲” نمایش داده شده است.صفحه قفل Lock Screen در ویندوز فون

باز مثل قبل در این قسمت گزینه های پیش فرض وجود دارد و با نصب برخی برنامه ها گزینه ها به این قسمت اضافه میشوند.

زیر این گزینه ها گزینه سوم یعنی ” پایان فرصت زمانی پس از” وجود دارد که معنی ان اینست که بعد از چه مدتی صفحه گوشی شما قفل شود. چهار گزینه ۳۰ ثانیه – ۱، ۳ و ۵ دقیقه را داراست و میتوانید هر کدام دلخواه بود انتخاب کنید.

صفحه قفل Lock Screen در ویندوز فون

رمز عبور Password

احرین گزینه رمز عبور است که براحتی میتوانید با این گزینه بر روی گوشی خود رمز بگذارید و در تنظیمات دیگری که در زیر ان اضافه میشود پس از تعیین رمز، میتوانید انتخاب کنید که هربار بعد از قفل صفحه یا بعد از گذشت مدت زمان خاصی رمز از شما خواسته شود. دقت داشته باشید که اگر گوشی شما بوسیله رمز قفل باشد و ان را به کامپیوتر وصل کنید کامپیوتر فایل و پوشه های گوشی شما را باز نمیکند.

صفحه قفل Lock Screen در ویندوز فون

خب این اموزش هم تمام شد و در پایان باز هم ذکر میکنم که برای داشتن تمام این گزینه ها باید گوشی شما کاملا اپدیت و بروز باشد. اموزش خوبی بود؟ هر گونه سوالی را در قسمت نظرات بپرسید.

این اموزش قسمتی از سری اموزش هاس تنظیمات ویندوز فون بصورت کامل و گام به گام است که با رفتن به قسمت مخصوص همین قسمت، تمام اموزش ها را بصورت یکجا مشاهده کنید. میتوانید این قسمت را از نوار بالایی سایت و از گزینه ” اموزش > تنظیمات ویندوز فون ” انتخاب کنید و یا اینکه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب بخش اموزش تنظیمات:

3 نظرات
  1. سینا کاربر می گوید

    آقا تو ویندوز ۸٫۱ ۱۰ دقیقه و ۲۰ دقیقه و هرگز هم اضافه شده. با تشکر

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      شما احتمالا دولوپر هستین

  2. محمدامین کاربر می گوید

    سلام
    یک گوشی لومیا ۵۳۰ دارم. شب قبل گوشی رو خاموش کردم و امروز صبح که روشنش کردم لاک اسکرین با تاخیر زیادی روشن شد. بعدش یه دو سه تا برنامه به صورت خودکار آپدیت شد و بعدش گوشی رو خاموش کردم. دوباره که روشنش کردم باز هم همون مشکل هست و پابرجاست. چرا اینطوری شده؟ چکارش کنم رفع بشه.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept