تنظیمات تکرار Snooz زنگ هشدار Alarm در اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱

تنظیمات تکرار Snooz زنگ هشدار Alarm در اپدیت اول ویندوزفون 8.1

ایا شما هم به گوشی خود را به اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ بروزرسانی کردید؟ ویژگی های جدید و جالب ان را مشاهده کردید؟ ویژگی هایی همچون قابلیت پوشه بندی کاشی ها Live Folders و یا تغییراتی که در مرورگر اینترنت اکسپلورر رخ داده است؟ بعضی تغییرات نیز هستند که قبلا به انها اشاره ای نشده بود ولی اکنون اضافه شده اند. ویژگی همچون اشتراک گذاری اینترنت بوسیله بلوتوث. ویژگی دیگری که جدیدا کشف شده قابلیت جدید تکرار زنگ هشدار Alarm در گوشی است.

به قسمت زنگ هشدار Alarm در اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ بروید و یک الارم بسازید. در این قسمت تنظیماتی را مشاهده میکنید. شما میتوانید ساعت رو تنظیم کنید، تکرار شدن ان در روزهای بعد را تنظیم کنید و یک اهنگ خاص بر روی ان قرار دهید. اینها ویژگی هایی هستند که شما با انها اشنا بودید و قبلا نیز وجود داشتند اما یک ویژگی دیگر نیز وجود دارد که بعد از اپدیت میتوانید ان را مشاهده کنید و ان زمان تکرار شدن ان را نیز تعیین کنید.

شما در این قسمت میتوانید تنظیم کنید که زنگ هشدار یا الارم بعد از چند دقیقه دوباره تکرار شود و اینکار دائم ادامه پیدا کند. میتونید بین ۵، ۱۰، ۲۰، ۳۰ و ۶۰ دقیقه انتخاب کنید. مثلا اگر ۱۰ دقیقه را انتخاب کنید، زنگ هشدار الارم شما هر ده دقیقه بصدا در می اید.

این ویژگی برای کسانی که سخت از خواب بیدار میشوند خیلی جالب است، چون دیگر تا بیدار نشوید ساعت دست از سر شما بر نمیدارد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept