اموزش بکاپ عکس های اینستاگرام بر روی لومیا + ویدیو اموزشی

اموزش بکاپ عکس های اینستاگرام بر روی لومیا + ویدیو اموزشی

اغلب کاربران ویندوز فون این روز ها از اینستاگرام استفاده میکنند و یکی از شبکه های اجتماعی فعال برای انان محسوب میشود. اگر فکر میکنید برنامه اصلی اینستاگرام برای شما راضی کننده نیست میتوانید ۶tag بهترین برنامه اینستاگرام ویندوز فون را امتحان کنید.

حالا اگر عکس های اینستاگرام شما برایتان خیلی مهم باشد چه؟ شاید بخواهید از انها بکاپ و یا نسخه پشتیبانی تهیه کنید و ان را در گوشی لومیا خود داشته باشید. در این مطلب اموزش بکاپ عکس های اینستاگرام بر روی لومیا به کمک One Drive را برای شما قرار میدهیم. مایکروسافت با یک شرکت به نام CrowdCentric همکاری کرده تا بتوانید این حرکت یا هک را در ۶۰ ثانیه راحتی انجام دهید و تمام عکس های اینستاگرام را بر روی لومیا خود داشته باشید.

اموزش بکاپ عکس های اینستاگرام بر روی لومیا با One Drive

  • ۱٫ ابتدا به سایت روبه رو بروید: https://ifttt.com
  • ۲٫ گزینه Sing up را بزنید و ثبت نام کنید.
  • ۳٫ سپس دوباره وارد صفحه اصلی شوید یعنی همین ادرس: https://ifttt.com
  • ۴٫ گزینه Browes را بزنید و کلمه OneDrive را تایپ کنید و جستجو را انجام دهید.
  • ۵٫ حال براحتی گزینه Save new Instagram photos to SkyDrive را انتخاب کنید.
  • ۶٫ به پایین صفحه بروید. دو گزینه Active خواهید داشت که در ان باید اکانت اینستاگرام و همچنین OneDrive خود را ثبت و تایید کنید.
  • ۷٫ حال در پایان نیز گزینه Add recipe را فشار دهید و تمام شد حال باید منتظر بمانید تا عکس های شما بکاپ گرفته شوند.

اگر در پیدا کردن وان درایو در این سایت مشکل داشتید میتوانید مستقیما به این ادرس بروید: https://ifttt.com/onedrive .بعد از تمام شدن این قضیه براحتی با رفتن به One Drive خود به تمام عکس ها دسترسی خواهید داشت. مایکروسافت با سایت https://ifttt.com قرار بسته است و علاوه بر ایستاگرام گزینه های بسیار بیشتری را میتوانید با One Drive خود یکی کنید که در همان مرحله که کلمه OneDrive را جستجو کردید تمام گزینه های ممکن به شما نمایش داده میشوند. ویدیو اموزش همین گام ها را نیز میتوانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

این اموزش برای کسانی که عکس های اینستاگرام شان برایشان مهم است خیلی کاربردی است و اگر ان را با سرعت و روان انجام دهید و مشکلی نداشته باشید بیشتر از یک دقیقه وقت شما را نخواهد گرفت. عکس های شما هم مهم است؟ از این روش استفاده میکنید؟ نظرتان چیست؟

2 نظرات
  1. فالوور رایگان کاربر می گوید

    سلام

    ممنون مقاله جالی بود

  2. […] به نقل از ویندوز آرنا :همه ی کاربران ویندوزی هم دیگه الان از اینستاگرام […]

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept