آموزش کنترل فرزندان در دانلود نرم افزار ها در ویندوز فون

آموزش کنترل فرزندان در دانلود نرم افزار ها در ویندوز فون

اکنون باآمدن گوشی های ارزان قیمت مخصوصا گوشی های ارزان قیمت و عالی ویندوز فونی همچون لومیا ۵۳۵ یا لومیا ۴۳۵ دیگر نوجوان ها و فرزندان کم سن و سال نیز گوشی در دستان خود دارند، اما آیا روشی وجود دارد که بر روی دانلود نرم افزار از استور آنها نظارت داشته باشیم و بتوانیم کنترل کنیم؟

بله بوسیله تغییراتی که در اکانت مایکروسافت خود میدهید میتوانید کنترل خوبی بر روی دانلود آنها و همچنین نرم افزار هایی که بر روی گوشی خود نصب میکنند داشته باشید.

چگونه دانلود برنامه ها توسط کودکان را در ویندوز فون کنترل کنیم؟

کافیست به اکانت خود رفته و اکانت فرزندتان را بعنوان شخصی از خانواده خود و در واقع فرزند خود معرفی کنید. سپس از اکانت فرزندتان وارد شده و این نسبت را تایید کنید که او فرزند شماست. حال از اکانت او خارج شده و دوباره وارد اکانت خود شوید.

همه این کار ها در گزینه Family در تنظیمات اکانت وارد میشوند. حال که تایید کردید او فرزند شما و فردی از خانواده شماست. از اکانت خود وارد قسمت Family شوید. حال در این قسمت میتوانید کنترل کنید که کودک شما حق داشته باشد تا برنامه ها در چه رده سنی را دانلود کنند که نرم افزار ها در رده های سنی بین المللی ۳ – ۷ – ۱۲ – ۱۶ – ۱۸ و… دسته بندی شده اند. حتی در قسمت دانلود میتوانید تعیین کنید که آیا همه برنامه ها (پولی و رایگان) را نصب کند؟ یا فقط نرم افزار های رایگان؟ و یا اینکه اصلا نتواند هیچ برنامه ای را دانلود کند؟

این آموزش ها را اگر با کمی دقت انجام دهید نیازی به هیچ آموزش قدم به قدمی نیست و همه چیز همین است، براحتی میتوانید کنترل را در دست بگیرید. اما اگر متوجه نشدید دو راه داریم. یا در قسمت نظرات سوال بپرسید تا جواب را به شما بدهیم و کارتان را راحت انجام دهید و یا ویدیو آموزشی این فرآیند را که خیلی واضح توضیح داده شده است در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept