آموزش قرار دادن آهنگ ها بر روی OneDrive و دسترسی به آن از همه جا

آموزش قرار دادن آهنگ ها بر روی OneDrive و دسترسی به آن از همه جا

مایکروسافت قابلیتی را در برنامه ی OneDrive خود قرار داده بود که اینجا میخواهیم به آنها بپردازیم. بوسیله این قابلیت شما میتوانید تمام موسیقی های خودتان را در فضای ابری OneDrive ذخیره کنید و از هر مکانی به آن دسترسی داشته باشید. بیایید با هم به آن بپردازیم.

در این روش فقط کافیست آهنگ هایتان را در پوشه Music در OneDrive ذخیره کنید و سپس OneDrive را هر جا باز کنید، کامپیوتر یا تبلت و یا حتی کنسول ایکس باکس خود میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. یکی از مهمترین جاها استفاده و قابلیت دسترسی به این مجموعه موسیقی بطور مستقیم در Xbox Music ویندوز فون یا حتی Groove Music ویندوز ۱۰ موبایل است. فقط کافیست سه قدم زیر را بروید:

چگونه آهنگ ها را روی OneDrive ذخیره کنیم ؟

  1. پوشه Music را در OneDrive بر روی وب یا از طریق برنامه OneDrive باز کنید.
  2. آهنگ ها و موسیقی های مورد علاقه خودتان را در این پوشه آپلود کنید.

آموزش قرار دادن آهنگ ها بر روی OneDrive و دسترسی به آن از همه جا (2)

  1. حال فقط کافیست Xbox Music یا Groove Music را بر روی هر دستگاهی که همان اکانت OneDrive شما بر روی آن قرار دارد باز کنید.(اکانت OneDrive و اکانت دستگاه مورد نظر یکی باشد.) و حال تمام موسیقی های پوشه موزیک OneDrive در مجموعه آهنگ های شما در دستگاه مورد نظر نمایش داده میشوند.

خب محدودیتی داریم ولی فکر نکنم این کمبود شما را اذیت کند چون تا ۵۰ هزار آهنگ را میتوانید در این پوشه آپلود کنید فایل هایی با فرمت MP3, M4A (AAC), و WMA قابل قبول هستند. دقت کنید که موسیقی ها را حتما در پوشه موزیک ذخیره کنید چون اگر در باقی پوشه ها باشند در دستگاه مورد نظرتان نمایش داده نخواهند شد.

مطالب زیر نیز میتواند برایتان مفید باشد:

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept