چگونه گوشی را به لومیا Denim اپدیت کنیم ؟ ویدیو معرفی لومیا Denim توسط مایکروسافت

اپدیت لومیا Denim رام فرانسه در ماه دسامبر و ژانویه برای لومیا های گوناگون منتشر خواهد شد

مایکروسافت قول داده بود که اپدیت لومیا Denim قبل از تحویل سال بعد منتشر شود. امروز صبح اپدیت لومیا Denim برای کشور چین و گوشی های مختلف منتشر شد و اکنون در حال جهانی شدن و منتشر شدن این اپدیت فریموری جدید برای کل جهان هستیم.

مایکروسافت اکنون در شبکه یوتیوب خودش ویدیویی را منتشر کرد مبنی بر اینکه چگونه گوشی را به لومیا Denim اپدیت کنیم ؟ ویدیویی که در ان لومیا Denim بصورت کاملا خلاصه معرفی میشود.

دانلود ویدیو

خب اگر از این فیلم که خارجی است مسئله ای را متوجه نمیشوید باید بگویم که در ابتدا مایکروسافت ویژگی هایی که در لومیا Denim میتوانید داشته باشد و با این اپدیت اضافه میشوند را توضیح میدهد. ویژگی هایی همچون پوشه بندی کاشی ها در صفحه اصلی و فعال کردن کورتانا با Hey Cortana و البته قابلیت فیلمبرداری ۴K و اپدیت گلنس و…. که در این اپدیت هستند.

مرحله بعد برای اپدیت است. ابتدا مطمئن شوید که شارژ به اندازه کافی و محض احتیاط کامل دارید. سپس به وای فای وصل شوید و فضای کافی برای اپدیت باز کنید. برای اینکار میتوانید برنامه و فایل های خود را به کارت حافظه خود منتقل کنید.

حال کافیست فقط دکمه اپدیت را بزنید از قسمت: تنظیمات> بروزرسانی تلفن> بررسی وجود اپدیت برای تلفن. هشدار اپدیت را دریافت میکنید، ان را اپدیت کنید و سپس گوشی شما خاموش و روشن خواهد شد. و حال میتوانید از لومیا Denim لذت ببرید.

5 نظرات
  1. علیرضا کاربر می گوید

    امروز یعنی ۲۸/۹/۹۳ گوشی لومیا ۵۲۰ هشدار دریافت آپدیت داد البته هنوز کاملا دانلود نکرده ولی مرتبا قطع میشه اگه تموم شد و آپدیت کرد اطلاع میدم
    دوستانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند امتحان کنند

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      بله اپدیت منتشر شده
      اگه اخبار سایت رو دنبال کنین براحتی این قضیه رو متوجه میشین
      با تشکر
      موفق باشین

  2. lumia 630 dual sim کاربر می گوید

    سلام دوستان واسه گوشی منم هشدار داد ولی من آپدیت نکردم هرکی اپدیت کرده لطفا اطلاع بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. محسن کاربر می گوید

    سلام
    گوشی من ۹۳۰ هست ولی هنوز آپدیت دریافت نکردم وقتی هم که از تنظیمات آپدیت رو می زنم می گه گوشی بروز هست در صورتی که هنوز Denim رو دریافت نکردم. چرا؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      خب اپدیت براتون منتشر نشده هنوز
      برای برخی کاربران منتشر شده نه برای همه
      تا حدود دو هفته دیگه اکثر کاربران خواهند گرفت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept