همه چیز درباره ویندوز دولوپر Preview For Developer ویندوزفون دولوپر

همه-چیز-درباره-ویندوز-دولوپر-Preview-For-Developer-ویندوزفون-دولوپر-3

همه چیز درباره ویندوز دولوپر Preview For Developer اموزش ثبت نام بعنوان نسخه ویندوز دولوپر، دولوپر شدن، دولوپر چیست؟ چه تفاوتی دارد؟ چه کسانی دولوپر هستند؟ چه فوایدی دارد؟ چه ضررهایی دارد؟ همه اینها مطالبی هستند که در این مطلب به انها بطور کامل خواهیم پرداخت.

چون در اینده ویندوز فون به ویندوز تبدیل خواهد شد در این مطلب از کلمه ویندوز بجای ویندوز فون استفاده میکنیم و بدانید که ویندوز در تمام این مطلب در واقع فقط و فقط همان ویندوز فون خودمان است. اما در ابتدا:

ویندوز دولوپر Preview For Developer چیست؟

این داستان برمیگردد به ماه ژوئن در سال ۲۰۱۲ که مایکروسافت نقشه جدیدی را برای کاربران و هواداران خود کشید. در طول ویندوزفون ۸٫۰ که مایکروسافت تصمیم گرفت هوادارانش اپدیت را زودتر و سریعتر از عرضه عمومی دریافت کنند.

این برنامه ای بود که عملی شد. نام این پروژه “ویندوز برای برنامه نویسان Preview For Developer” نام گرفت ولی در واقع این قضیه برای هر کسی است که گوشی ویندوز فونی داشته باشد. هر کس در این پروژ شرکت کند میتواند اپدیت ها را خیلی زودتر از اینکه عرضه عمومی شوند، دریافت کند. این قضیه ای بود که مایکروسافت به ارامی میخواست ان را عملی کند و این قضیه در ۱۸ ماه بعد عملی شد.

ویندوز دولوپر Preview For Developer بر روی گوشی ویندوز فون من قابل اجراست؟

بله همانطور که گفته شد بر روی لومیا ۵۲۰ لومیا ۵۲۵ و لومیا ۱۵۲۰ و تمام لومیاها و تمام گوشی هایی که سیستم عامل ویندوز فون دارند قابل اجراست و مربوط به هیچ کشور خاصی نیست و در این پروژه همه کاربران در هر جای دنیا و با هر گوشی و با هر اپراتور اپدیت ها را دقیقا همزمان با هم دریافت میکنند و هیچ فرقی نیست(بجز برخی استثناها)

اپدیت لومیا Cyan برای بیشتر ویندوزفون 8.1 نسخه دولوپر داران منتشر شد

ویندوز دولوپر Preview For Developer هک کردن گوشی است و یا صدمه ای میزند؟

نه، مسلما نه. این قضیه ایست که شما توسط ان شما خودتان را به مایکروسافت معرفی میکنید و میگویید من حاضرم پیشنمایش اپدیت ها را دریافت کنم. این اپدیت ها مستقیما توسط خود مایکروسافت منتشر میشوند. بیش از ۱۸۵ هزار نفر نیز در این پروژه هستند. پس در کل، این قضیه کاملا ایمن است.

ویندوز دولوپر Preview For Developer چه تفاوتی با اپدیت رسمی دارد؟

از لحاظ تفاوت در کارکرد و عملکرد هیچ فرقی با اپدیت رسمی ندارد. فقط خیلی زودتر منتشر میشود. اینکه بگوییم برخی ویژگی ها در این اپدیت هست که در اپدیت رسمی نیست اصلا چنین چیزی نیست

ویندوز دولوپر Preview For Developer چه ضرر و چه فوایدی دارد؟

خب مشخص است، چون خیلی زودتر منتشر میشود خیلی ویژگی ها را بسیار زودتر میتوانید داشته باشید و تجربه کنید ولی چون پیش نمایش است و نسخه ازمایشی مشکلات نسخه ازمایشی را دارد و ممکن است با انها روبه رو شوید

چگونه بعنوان ویندوز دولوپر Preview For Developer ثبت نام کنم؟

اگر شما برنامه نویس هستید که نیاز به هیچ کاری ندارید و فقط باید برنامه ای که در پایین معرفی شده را دانلود کنید. اگر شخص عادی هستید باید ابتدا در استودیو مایکروسافت ثبت نام کنید. چقدر هزینه میخواهد؟ صفر تومان، کاملا رایگان است.

ابتدا وارد لینک روبه رو شوید: appstudio.windowsphone.com

در سمت راست Start New Project را بزنید.

همه چیز درباره ویندوز دولوپر Preview For Developer ویندوزفون دولوپر (5)

حال کافیست وارد اکانت خود شوید.

 

درخواست داده شده را تایید کنید.

 

همه چیز درباره ویندوز دولوپر Preview For Developer ویندوزفون دولوپر (2) در این صفحه همان Empty App را انتخاب کنید

همه-چیز-درباره-ویندوز-دولوپر-Preview-For-Developer-ویندوزفون-دولوپر-1

سپس گزینه Finish را بزنید

همه چیز درباره ویندوز دولوپر Preview For Developer ویندوزفون دولوپر (8)

حال گزینه Genrated و سپس در صفحه باز شده تیک Installable Pakage را بزنید و Generate را بزنید.

همه چیز درباره ویندوز دولوپر Preview For Developer ویندوزفون دولوپر (7)

 

همه چیز درباره ویندوز دولوپر Preview For Developer ویندوزفون دولوپر (6)

حالا با گوشی به ایمیلتان بروید و کد گواهی که به ایمیلتان ارسال شده را توسط گوشی نصب کنید.

سپس برنامه ای که ساختید(در طی فرایند قبل یک برنامه ساختیم!) را نصب کنید.

حالا شما یک دولوپر محسوب میشوید. و کاقیست برنامه Preview For Developer را نصب کنید.

برنامه را اجرا کنید و با مایکروسافت اکانت خود وارد شوید. حالا یک گزینه دارد با عنوان ‘Enable Preview for Developers’ ان را تیک بزنید.

 

 

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/aed22367-ba11-44e7-9420-a182fbf807a9?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

تمام شد

بروید و بروزرسانی یا همان وجود اپدیت برای گوشی خود را چک کنید، اپدیت های دولوپر را مشاهده میکنید و میتوانید انها را براحتی دانلود و نصب کنید. از این به بعد براحتی با برداشتن تیک، اپدیت های رسمی و با گذاشتن تیک، اپدیت های پیشنمایش برای شما قابل دانلود خواهند بود.

1 نظر
  1. yeganeh کاربر می گوید

    سلام،
    اموزش خوبی نوشتید برای دولوپر شدن، اما نگفتین چطوری میشه از دولوپر بودن بیرون امد؟ من دولوپر هستم و ویندوز ۸,۱ پیشنمایش دارم، حالا میخام از توسعه دهنده بودن بیام بیرون و اپدیتهای رسمی رو دریافت میخام دریافت کنم نه ازمایشیارو.چطور اینکارو بکنم لطفن راهنمایی کنید.مچکرم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept