قرار دادن دکمه Skype در وبسایت برای چت یا تماس + ویدیو اموزشی

قرار دادن دکمه Skype در وبسایت برای چت یا تماس

صفحه گفتگو مایکروسافت لومیا یک مجموعه ای را شروع کرده که البته مجموعه خاصی نیست و نام ان را ۶۰-second productivity hack نامیده و در این اموزش ها که با این عنوان هستند، اموزش های ریزی را قرار میدهد که در یک دقیقه میتوان انها را انجام داد و فایده های خیلی خوبی برای ما دارند.

در اموزش قبلی نحوه بکاپ گرفتن عکس های اینستاگرام در OneDrive را منتشر کرد که راه بسیار اسانی بود و در این مرحله که دومین اموزش هست اموزشی است که در ان قرار دادن دکمه Skype در وبسایت برای چت یا تماس را براحتی میتوانید انجام دهید و کسانی که وب دارند میتوانند با مشتریان خود براحتی از طریق اسکایپ ارتباط بر قرار کنند. ویدیو اموزشی را در زیر میتوانید مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

اموزش قرار دادن دکمه Skype در وبسایت

  • ابتدا کلمه Skype Buttons رو در مرورگر خود جستجو کنید و به سایت ان بروید و یا اینکه به این سایت بروید: Skype Buttons
  • سپس فقط کافیست گزینه های مشخص شده را پر کنید.
  • ابتدا نام خود در اسکایپ را بنویسید
  • سپس میتوانید انتخاب کنید که کاربران بتوانند با شما چت کنند یا قابلیت تماس هم داشته باشند.
  • اندازه دکمه و رنگ ان را انتخاب کنید و سپس کدی که در پایان به شما داده میشود را کپی کنید و در قسمت مورد نظر سایت خود ان را قرار دهید.

اموزش تمام شد و بهمین راحتی میتوانید دکمه اسکایپ را در سایت خود قرار دهید تا ارتباطی خیلی اسان با کاربران و مشتریان خود داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept