آموزش ساخت Live folder در صفحه اصلی ویندوز فون

چگونه در ویندوزفون 8.1 GDR1 پوشه زنده Live Folders بسازیم

در ویندوز فون ۸٫۱ قابلیتی اضافه شد که Live folder نام داشت. این قابلیت در آپدیت های بعدی ویندوز فون ۸٫۱ به گوشی های ویندوز فونی اضافه شد و با این قابلیت میشود کاشی های بیشتری را در صفحه اصلی قرار داد.

Live folder یا پوشه زنده قابلیتی است که کاشی های صفحه اصلی را در ابعاد کوچکتر و در کنار هم و در یک کاشی قرار داد و تقریبا میتوان آن را پوشه یا همان  folder خواند.

گاهی ما بازی های زیادی را انجام میدهیم و کاشی انها را بر روی صفحه اصلی قرار داده ایم ولی تعداد بازی های ما زیاد است و تمام صفحه را میگیرد، حال میتوانیم همه را در یک Live folder قرار دهیم و اینگونه جای زیادی برای دیگر کاشی ها هم باشد. در Live folder میتوان کاشی هایی که مشابه هستند و استفاده یکسانی دارند را یکجا و در کنار هم قرار داد.

دانلود ویدیو

در ویدیو بالا اینکار به راحتی آموزش داده شده است. برای انجام این قابلیت ابتدا باید آپدیت مربوط را دریافت کرده باشید تا در ویندوز فون ۸٫۱ خود بتوانید این کار را انجام دهید. اگر آپدیت را دریافت کرده اید، فقط کافیست انگشتتان را بر روی کاشی مورد نظرتان نگه دارید و سپس ان را بر روی کاشی دیگری که میخواهید با آن پوشه بسازد ، بکشید. سپس یک پوشه ساخته شده و میتوانید برای آن اسم نیز انتخاب کنید. اگر متوجه توضیحات نشدید فقط کافیست ویدیو ۶۰ ثانیه ای بالا را مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept