نگاهی به مایکروسافت لومیا در سال ۲۰۱۴

سال ۲۰۱۴ گوشی های هوشمند لومیا مختلفی به بازار عرضه شدند. اکنون بیایید نگاهی به مایکروسافت لومیا در سال ۲۰۱۴ بندازیم، ما به بررسی گوشی های عرضه شده لومیا در سال ۲۰۱۴ می پردازیم با ویندوزفون پرو همراه باشید.

نگاهی به مایکروسافت لومیا در سال 2014 (2)

فوریه 

خط تولید لومیا را با لومیا Icon شروع کردیم، یک قاب زیبای الومینیومی – بدن پلی کربناتی و دکمه های سرامیکی. صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p Full-HD, ClearBlack, و صفحه نمایش OLED چیزی است که رویای زیبایی است. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت های فراوان چیزی است که یک بدنه عکاسی زیبا و عالی را میسازد.

نگاهی به مایکروسافت لومیا در سال 2014 (1)

این گوشی به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView با لنز زایس و چهار میکروفن چندوجهی مجهز شده است که صدا را به استریو ذخیره می کند، که لذت عکاسی و فیلم برداری را دوچندان می کند.

آپریل

۳ گوشی هوشمند لومیا در ماه آپریل معرفی شدند. گوشی های لومیا ۶۳۰ و ۶۳۵ و لومیا ۹۳۰ .

Nokia-Lumia-630-DS-hero2-jpg مشخصات نوکیا لومیا 630 دوسیم کارته ویندوزفون 8.1

لومیا های مشابه ۶۳۰ و ۶۳۵ از گوشی های مقرون به صرفه محسوب می شوند که با پردازشگر ۴ هسته ای همراه بودند. لومیا ۶۳۰ با پشتیبانی از دو سیم کارت و عدم پشتیبانی از شبکه ۴G و لومیا ۶۳۵ با پشتیبانی از تنها یک سیم کارت و پشتیبانی از شیکه ۴G همراه بودند. کسانی که به سرعت زیاد اینترنت نیاز دارند لومیا ۶۳۵ با پشتیبانی از شبکه ۴G نسخه LTE و با طراحی شیک و اسپرت خود بهترین گزینه در این رده قیمتی محسوب می شود. شما می توانید مشخصات و ویژگی کامل لومیا ۶۳۵ را در این لینک ببینید .

Nokia-Lumia-930-Beauty1 نوکیا لومیا 930 مشخصات ویندوزفون

اما گل سرسبد مایکروسافت لومیا ۹۳۰ که با طراحی زیبا و با ترکیب بهترین فناوری ها و همراه با آخرین آپدیت ویندوز یعنی ۸٫۱ و با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView یکی از پرچم داران مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ است. شما می توانید مشخصات و ویژگی کامل لومیا ۹۳۰ را در این لینک ببینید .

جولای

بررسی گوشی ارزان قیمت نوکیا لومیا 530 دو سیم کارته

لومیا ۵۳۰ همراه با ویندوزفون ۸٫۱ همراه با حضور دستیار صوتی مایکروسافت (کورتانا) در دو مدل تک و دو سیم کارته یکی از مقرون به صرف ترین گوشی ها در بین گوشی های هوشمند است. شما می توانید مشخصات و ویژگی کامل لومیا ۵۳۰ را در این لینک ببینید .

آگوست

مقایسه اندازه و سایز نوکیا لومیا 1520 با ایفون 6 Plus

لومیا ۱۵۲۰ در اصل در سال ۲۰۱۳ عرضه شده است اما رنگ سبز آن در آگوست ۲۰۱۴ عرضه شد. رنگ سبز مات که (تنها در ایالات متحده عرضه شد) ویژگی های همچون صفحه ۶ اینچی دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و با باتری عالی خود و همراه با ویندوز ۸٫۱ همچنان هم یکی از پرچم داران گوشی های لومیا در بازار است

شما می توانید مشخصات و ویژگی کامل لومیا ۵۳۰ را در این لینک ببینید .

سپتامبر

گالری-عکس-نوکیا-گوشی-لومیا-730-و-لومیا-735

اجازه دهید ماه سپتامبر را ماه عکاسی یا عکاسی سلفی نام گذاری کنیم ! لومیا ۷۳۰ و لومیا ۷۳۵ مجهز به دوربین جلویی  ۵ مگاپیکسلی با وضوح HD که توانستند جلوه دیگری را در گرفتن عکس های سلفی رقم بزنند.

اما در ماه سپتامبر گل سرسبد گوشی های مقرون به صرفه لومیا با نام لومیا ۸۳۰ رونمایی شد .

گوشی-لومیا-830-توسط-مایکروسافت-معرفی-شد،-یک-گوشی-پرچمدار-در-قیمت-متوسط

با نوآوری های حدید مجهز به دوربین ۱۰ مگاپیکسلی PureView با لنز زایس و سبک ترین لومیا ساخته شده تا به حال با قیمت بسیار پایین به یکی از بهترین گوشی های هوشمند بازار تبدیل شده است. بررسی ویژگی های بد و خوب لومیا ۸۳۰ را می توانید در این لینک ببینید.

نوامبر

ویژگی های محبوب مایکروسافت لومیا 535 کدام هستند؟

لومیا ۵۳۵ اولین گوشی با برند مایکروسافت ! با یک صفحه نمایش ۵ اینچی مجهز به دوربین عقب و جلو ۵ مگاپیکسلی با وضوح عالی و قیمت مقرون به صرفه در بازار قرار می دهد.

دوست دارید همه چیز را بخاطر بسپارید؟ یک اینفوگرافیک از سالی که گذشت از مایکروسافت لومیا را در زیر میتوانید مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept