مقایسه مایکروسافت لومیا ۶۴۰ با لومیا ۶۳۵ + ویدیو

مقایسه مایکروسافت لومیا 640 با لومیا 635 + ویدیو

زمانی که گوشی مایکروسافت لومیا ۶۴۰ در کنفرانسی که مایکروسافت نیز در ان بود معرفی شد خیلی خوشحال شدیم از این که این گوشی که میتواند بگونه ای جایگزین گوشی لومیا ۶۳۵ است پیشرفت های خوبی دارد.

ایا این امکان وجود دارد که کاربران کنونی لومیا ۶۳۵ بعد از اینکه لومیا ۶۴۰ در بازار عرضه شد گوشی خود را تعویض کنند و به بالاتر ارتقا بدهند؟ ما در این مطلب مقایسه و البته بهمراه ویدیو انگلیسی مقایسه این ویدیو قرار دادیم. میتوانید ویدیو را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

لومیا ۶۳۵ صفحه نمایش کوچکتر بهمراه کیفیت کمتر دارد. صفحه نمایش ۴٫۵ اینچ ۴۸۰p در صورتیکه در لومیا ۶۴۰ صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p HD داریم. لومیا ۶۴۰ همچنین از قابلیت Glance screen پشتیبانی میکند که در گوشی لومیا ۶۳۵ نیست. Glance screen به شما اجازه میدهد بدون اینکه قفل گوشی را باز کنید و حتی وارد صفحه قفل شوید ساعت و تاریخ و اطلاعات دیگر را براحتی مشاهده کنید.

بخاطر اینکه صفحه نمایش لومیا ۶۴۰ بزرگتر است بنابراین به طور کلی این گوشی بزرگتر است. لومیا ۶۴۰ هم پهن تر است و هم بزرگتر است ولی با این حال لومیا ۶۴۰ حتی کمی لاغر تر از لومیا ۶۳۰ است.

همچنین لومیا ۶۳۵ دوربین جلویی ندارد در صورتی که گوشی لومیا ۶۴۰ از دوربین جلویی بهره میبرد که یک مگاپیکسل است و میتوانید در سلفی ها از ان استفاده کنید و یا برنامه های چت تصویری. همچنین دوربین عقبی این گوشی از ۵ مگاپیکسل بدون فلش در لومیا ۶۳۵ به دوربین ۸ مگاپیکسلی در لومیا ۶۴۰ که البته فلش های LED نیز دارد ارتقا یافته است.

مقایسه مایکروسافت لومیا 640 با لومیا 635 + ویدیو

شاید بتوان گفت یک مسئله بد برای کسانی که عاشق بازی و برخی نرم افزار ها هستند رم لومیا ۶۳۵ است. میدونستید که لومیا ۶۳۵ رم ۵۱۲ مگابایت دارد که باعث میشود نتوانید از برخی بازی و برنامه ها بر روی گوشی خود لذت ببرید؟ لومیا ۶۴۰ رم ۱ گیگابایتی دارد که این محدودیت را برطرف کرده است.

خیلی از مشخصات دیگر کاملا یکسان هستند. مثلا پردازنده هر دو یکی است و اسنپ دراگون ۴۰۰ با قدرت ۱٫۲ GHz است. هر دو باتری قابل جابه جایی دارند. هر دو از کارت حافظه پشتیبانی میکنند و از صفحه نمایش Gorilla Glass 3 بهره میبرند. ویژگی های بیشتری از لومیا ۶۴۰ در بررسی تخصصی این گوشی بعدا در سایت قرار خواهد گرفت.

لومیا ۶۴۰ در ماه اپریل بصورت جهانی به بازار عرضه خواهد شد و تقریبا با قیمتی ۱۳۹ و ۱۵۹ یورو در مدل های ۳G و LTE خواهد بود. نظر شما در مورد این گوشی ها چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept