مقایسه مایکروسافت لومیا ۴۳۰ با لومیا ۴۳۵ : چقدر تفاوت دارند؟

مقایسه مایکروسافت لومیا 430 با لومیا 435  چقدر تفاوت دارند؟

بگذارید کمی به عقب برگردیم. مایکروسافت دیگر نام نوکیا را بر روی محصولات قرار نمیدهد و میتوان نام مایکروسافت را ببینیم. مایکروسافت لومیا ۵۳۵ اولین بود. سپس لومیا ۴۳۵ و لویما ۵۳۲ و همین اواخر بود که مایکروسافت لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL نیز معرفی شدند. در پایان نیز همین دیروز بود که مایکروسافت لومیا ۴۳۰ معرفی شد. حال بسرعت سوالی در ذهن می اید: مایکروسافت لومیا ۴۳۰ با لومیا ۴۳۵ چقدر تفاوت دارند؟

خب برای اینکار باید یک نگاهی به مشخصات این دو گوشی بر روی کاغذ بیاندازیم. همانطور که همه تصور داریم لومیا ۴۳۰ هم از لحاظ مدلی و هم لحاظ سخت افزار در رتبه پایین تری قرار دارد. خب بیایید نگاهی دقیقتر به موضوع بیاندازیم.

مقایسه مایکروسافت لومیا 430 با لومیا 435  چقدر تفاوت دارند؟ (1)

اگر شما گیج شده بودید عکس بالا که مقایسه مایکروسافت لومیا ۴۳۰ با لومیا ۴۳۵ است میتواند موضوع را برای شما روشن کند. خب با کمی ظرفیت باتری کمتر و وزن کمتر، و اندازه ای کمی متفاوت این دو گوشی تقریبا کاملا یکسان هستند. البته یک تفاوت اینکه نسخه تک سیم لومیا ۴۳۰ نداریم و این ضعف شمرده نمیشود.

شاید تفاوت عمده را بتوان در ظاهر دو گوشی دانست که لومیا ۴۳۰ را میتوان جایگزینی خوب برای لومیا ۵۳۰ دانست و همچنین لومیا ۴۳۵ را میتوان به نوع همزاد نوکیا X اندرویدی خواند. و تفاوت دیگر در دسترس بودن یک گوشی در منطقه مختلف است که کدام گوشی در منطقه وجود داشته باشد و قیمت ان نیز تفاوت خیلی اندک را داراست.

خب دو گوشی خیلی متفاوت هستند؟ مسلما نه. حال اینکه مایکروسافت چرا این مقدار اندک تغییرات را در یک مدل دیگر منتشر کرده بستگی به بازاریابی جهانی خود مایکروسافت دارد که از عرضه این گوشی چه نقشه ای دارد و در چه مناطقی میخواهد لومیا ۴۳۰ را عرضه کند که بهتر از لومیا ۴۳۵ خواهد بود. شاید به جرات بتوان گفت در انتخاب این دو گوشی میتوانید ملاک اصلی خود را ظاهر انها قرار دهید و نگران هیچ تفاوت بزرگ دیگری نباشید.

1 نظر
  1. عباس کشتکار کاربر می گوید

    نظر شما در انتظار بررسی مدیر است.

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که گوشی Microsoft Lumia 430 Dual SIM به Windows Phone 10 آبدیت خواهد شد یا نه ؟خواهشا جواب بدید ممنون

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept