مایکروسافت لومیا ۵۴۰ دو سیم کارت معرفی شد + ویدیو معرفی

مایکروسافت لومیا 540 دو سیم کارت معرفی شد + ویدیو معرفی

خانواده گوشی های سری ۵xx باز هم شلوغ تر شد و اینبار گوشی مایکروسافت لومیا ۵۴۰ با صفحه نمایش ۵ اینچ – دوربین ۸ مگاپیکسلی و البته دوسیم کارته به این جمع لومیا اضافه شد.

لومیا ۵۴۰ انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که بدنبال یک گوشی با قیمت مناسب و صفحه نمایش ۵ اینچی هستند، با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار میتوان این گوشی را یک انتخاب بسیار مناسب دانست.

دانلود ویدیو

شاید دلتان بخواهد تماس صوتی خود را به یک تماس تصویری تبدیل کنید؟ خب میتوانید تماس خود را در اسکایپ با دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی این گوشی انجام دهید. علاوه بر این دوربین های خیلی خوب، دوربین عقب از فلش LED نیز بهره میبرد.

مایکروسافت لومیا 540 دو سیم کارت معرفی شد + ویدیو معرفی

این گوشی با حجم داخلی ۸ گیگابایت عرضه میشود برای شما کم است؟ خب شاید پشتیبانی از کارت حافظه SD تا ۱۲۸ گیگابایت شما را راضی کند. اگر از OneDrive نیز استفاده دارید، ۱۵ گیگابایت نیز انجا خواهید داشت.

لومیا ۵۴۰ با اخرین اپدیت ویندوز فون ۸٫۱ و اپدیت لومیا Denim عرضه میشود و قبل از اینکه سوال بپرسید باید بگویم: بله، به ویندوز ۱۰ برای گوشی نیز اپگرید میشود. گوشی در رنگ های فیروزه ای – نارنجی – سفید و مشکی مات وجود دارد.

ایا مایکروسافت لومیا ۵۴۰ دو سیم کارت جدید مایکروسافت را میپسندید؟

1 نظر
  1. مسعود صالح کاربر می گوید

    پیشنهاد میکنم حتما به ۱۰ اپدیت کنید
    من امتحان کردم و عالی بود

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept