قابلیت تماس با وای فای و صدا HD به لومیا ۶۴۰ و ۶۴۰ XL اضافه شد

قابلیت تماس با وای فای و صدا HD به لومیا 640 و 640 XL اضافه شد

مایکروسافت امروز اپدیت جدید نرم افزاری و فریموری را برای گوشی های لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL منتشر کرد. در این اپدیت قابلیت های خیلی جالبی به این گوشی ها اضافه شد.

کاربران این گوشی ها هم اکنون باید بتوانند وجود اپدیت را بر روی گوشی خود مشاهده کنند و نرم افزار به نسخه ۱۵۱۸۴ ارتقا پیدا میکند که با نسخه ۱۵۱۲۷ که اکنون بر روی این گوشی هاست اختلاف زیادی دارد و این اختلاف نشان از اپدیت نسبتا بزرگ دارد. اکنون فریمور نیز به نسخه ۱۵۱۸۴٫۳۶xxx اپدیت شده است. در زیر تغییرات این نسخه را می آوریم.

ویژگی های اپدیت ویندوز فون نسخه ۱۵۱۴۸ برای لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL

  • پشتیبانی از تماس صوتی از طریق LTE برای اپراتور های انتخاب شده
  • پشتیبانی تماس از طریق وای فای Wi-Fi calling برای لومیا ۶۴۰ فقط و باز هم برای اپراتور های منتخب

خب اینها واقعا اپدیت های بزرگی هستند و جدیدترین تکنولوژی های جهان را به گوشی های لومیا اضافه میکنند ولی همانطور که در لیست ویژگی ها قید شد فقط برای اپراتور های مشخصی این اپدیت ها فعال میشوند و البته که آن اپراتور نیز باید این قابلیت را اضافه کند.

پشتیبانی از صدا از طریق LTE که با عبارت اختصاری VoLTE نامیده میشود، کیفیت فوق العاده ای از صدا را در اختیار کاربر قرار میدهد که این کیفیت در این حد بالاست که ان را به اصطلاح کیفیت HD صدا میخوانند. برای دریافت اپدیت مسیر: “تنظیمات> بروزرسانی تلفن>بررسی وجود اپدیت Settings > Phone Update > Check for Update” را بروید و گوشیتان را بروز کنید.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept