پک والپیپر ویندوز فون با طعم لومیا ۶۴۰

پک والپیپر هایی برای ویندوز فون که طعم لومیا 640 را به شما می چشانند

اگر میخواهید کمی و فقط کمی طعم گوشی لومیا ۶۴۰ را قبل از اینکه به بازار جهانی عرضه شود را بچشید میتوانید این پک والپیپر برای ویندوز فون را دانلود کنید که بصورت پیش فرض بر روی این دستگاه قرار دارند.

خیلی ساده میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و پک والپیپر ویندوز فون با طعم لومیا ۶۴۰ را در یک فایل زیپ با حجم ۱۶ مگابایت دانلود کنید. این بسته حاوی تصاویر و عکس های رنگارنگ است که میتوانید بعنوان پس زمینه یا صفحه قفل بر روی ویندوز فون خود استفاده کنید.

لومیا ۶۴۰ و برادر بزرگترش لومیا ۶۴۰ XL هفته پیش در کنفرانسی معرفی شدند که جایگزین گوشی های میان رده لومیا ۶۳۰ و لومیا ۶۳۵ هستند. دستگاه های حاضر یک قدم خیلی مشخص رو به جلو داشته اند و از ان جمله میتوان به Glance – صفحه نمایش بزرگتر و پیشرفت های دوربین از جمله داشتن دوربین جلو و ارتقا دوربین به ۸ مگاپیکسل اشاره کرد. در مطالب قبلی مقایسه ای نیز بین گوشی لومیا ۶۳۰ و لومیا ۶۴۰ همراه با ویدیو انجام شد که میتوانید برای اطلاعات بیشتر ان را مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept