مایکروسافت لومیا ۵۳۲ در دو مدل تک سیم و دوسیم معرفی شد

مایکروسافت لومیا 532 معرفی شد در دو مدل تک سیم و دوسیم

اکنون میتوانید به مایکروسافت لومیا ۵۳۲ و مایکروسافت لومیا دوسیم کارت خوشامد بگویید، اخرین گوشی های چهارهسته ای مایکروسافت با ارزان ترین قیمت که وارد بازار خواهند شد.

این گوشی با اخرین نسخه ویندوز فون ۸٫۱ و البته لومیا Denim بر روی خود وارد بازار میشود و از تمام ویژگی های این اپدیت ها برخوردار است. ولی مسئله ای که میتواند شما را از همه چیز متحیر تر کند اینست که این گوشی با پردازنده چهارهسته ای و البته رم ۱ گیگابایت است که باعث سرعت و روانی هر چه بیشتر گوشی میشود و میتوانید هر بازی که دوست دارید را بدون محدودیت روی ان نصب کنید.

دانلود ویدیو

این گوشی دوربین عقبی ۵ مگاپیکسلی دارد و همچنین از برنامه عکاسی جدید مایکروسافت یعنی lumia camera بهره مند است. این گوشی دوربین جلو نیز دارد پس از عکس های سلفی و برنامه اسکایپ بی بهره نخواهیدبود و صفحه نمایش گوشی نیز ۴ اینچ است.

مایکروسافت لومیا ۵۳۵ از ۸ گیگابایت فضای داخلی بهره میبرد که علاوه بر ان از کارت حافظه SD نیز تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی میکند. این گوشی با رنگ های سبز روشن – نارنجی روشن و سفید و سیاه وارد بازار میشود. گوشی lumia 535 ابتدا به اروپا و سپس به دیگر کشور ها عرضه میشود. قیمت این لومیا در هر کشور متنوع است ولی قیمت حدودی ان ۹۳ دلار است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept