لومیا ۵۳۰ Lumia معرفی شد با سیستم عامل ویندوزفون ۸٫۱

لومیا 530 Lumia معرفی شد، با سیستم عامل ویندوزفون 8.1

مایکروسافت امروز لومیا ۵۳۰ را معرفی کرد، محصولی جدید با سیستم عامل ویندوزفون. کسانی که ۵۲۰ را به خاطر قیمت مناسب آن خریداری کردند میدانند که مایکروسافت لومیا ۵۳۰ را جانشین کدام مدل قرار داده است. این گوشی با ویندوزفون ۸٫۱ و البته سخت افزاری با پردازشگر چهارهسته ای عرضه میشود. این گوشی در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت خواهد بود قیمت ان زیر €۱۰۰ براورد شده است.

از مشخصات این گوشی  میتوان به CPU 1.2GHz چهارهسته ای اسنپدراگون ۲۰۰ و صفحه نمایش ۴ اینچی LCD، دوربین ۵ مگاپیکسل، رم ۵۱۲ مگابایت و ۴ گیگ حافظه داخلی و البته پشتیبانی از کارت حافظه خارجی SD Card اشاره کرد.  و همانگونه که در بالا اشاره شد این گوشی در دو مدل تک و دوسیم کارت ۳G عرضه خواهد شد.

در مطالب قبل شایعات وجود چنین گوشی را منتشر کرده بودیم در مطالبی با عنوان:فروش لومیا ۵۳۰ در سایت ویتنامی ” و “ شایعه لومیا جدید به بیرون درز کرد ولی اکنون این خبر کاملا رسمی است و میتوانید ان را در این صفحه سایت رسمی نوکیا مشاهده کنید که مایکروسافت خبر داده ان را در ماه اگوست عرضه خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept