آیا لومیا ۶۴۰ انتخاب خوبی برای خرید گوشی جدید است ؟

آیا لومیا 640 انتخاب خوبی برای خرید گوشی جدید است ؟

مایکروسافت لومیا ۶۴۰ گوشی جدید مایکروسافت است که به نوعی گوشی میان رده محسوب میشود. سوالی که برای خیلی از کاربران مسئله ساز میشود اینست که ایا گوشی لومیا ۶۴۰ انتخاب خوبی برای خرید گوشی جدید است ؟

لومیا ۶۴۰ جایگزین خوبی برای گوشی لومیا قدیمی من هست؟

خب اینکار را شاید با نگاهی به لومیا ۶۴۰ بتوان مشخص تر کرد و ان را بیشتر شناخت. مشخصات لومیا ۶۴۰ در استی قرار گرفته است که میتوانید ان را مشاهده کنید. اگر قصد تعویض لومیا ۶۳۵ خود را دارید و میخواهید لومیا ۶۴۰ بخرید و یا اینکه بین خرید لومیا ۶۴۰ و لومیا ۷۳۰ و لومیا ۶۴۰ XL مانده اید مطالب زیر میتواند برای شما مفید باشد:

خب همانطور که میدانیم گوشی های جدید با اخرین نسخه نرم افزاری و سخت افزاری عرضه میشوند و لومیا ۶۴۰ نیز با اخرین نسخه ویندوز فون یعنی اپدیت gdr2 ویندوز فون منتشر شده است و اپدیت لومیا Denim را نیز با خود بهمراه دارد. صفحه نمایش ۵ اینچی ان خیلی مناسب است و همچنین رم ۱ گیابایتی با پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون ۴۰۰ چهار هسته ای با قدرت ۱٫۲GHz شما را در انجام بازی ها و یا کار با گوشی هیچ وقت لنگ نمیگذارد و همیشه از نرم افزاری روان لذت خواهید برد.

مایکروسافت از لومیا 640 با پشتیبانی از دوسیم کارت رونمایی کرد

باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی امپر و صفحه نمایش با قابلیت های ClearBlack, IPS LCD شاید این گوشی را بعنوان یک میان رده خیلی ایده ال بسازد. شاید نداشتن دوربین جلو را بتوان یک عیب دانست ولی دوربین ۸ مگاپیکسلی عقب گوشی شما را راضی میکند. خب سوالی اینجاست:

ایا من باید لومیا ۶۴۰ بخرم؟

اگر شما در حال حاضر گوشی لومیا از مجموعه ۵xx یا ۶xx دارید و میخواهید گوشی بهتری را تهیه کنید شک نکنید و بهترین انتخاب برای شما لومیا ۶۴۰ خواهد بود.

اگر گوشی شما لومیایی قدیمی همچون لومیا ۹۲۰ است و میخواهید یک گوشی میان رده بخرید باز لومیا ۶۴۰ پشنهاد میشود و در این میان میتوان یک محصول جدید پنج اینچی با صفحه نمایش بزرگتر با اخرین نسخه ویندوز فون و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی را دید. در واقع در مورد ۹۲۰ این گوشی جدید شما را به عقب برنمیگرداند بلکه یک گوشی جدید و یکسان و حتی بهتر را خواهید داشت.

شاید بتوان لومیا ۶۴۰ را بهترین گوشی لومیا میان رده دانستکه از ظاهر زیبای ان با نام محصول Microsoft که در پشت ان هک شده است جلوه نمایی میکند. شما از این مطلب چه نتیجه ای میگیرید؟ نظرتان در مورد لومیا ۶۴۰ چیست؟

6 نظرات
  1. سجاد کاربر می گوید

    سلام
    تاریخ دقیق عرضه اش کی هست؟

  2. سجاد کاربر می گوید

    سلام
    تاریخ دقیق عرضه کی هست؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      تاریخ دقیق عرضه به بازار گوشی ها هیچوقت معلوم نیست

  3. mohammad کاربر می گوید

    این گوشی بهتره یا ۹۲۵؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      ۹۲۵ خیلی قدیمی شده دیگه
      ۶۴۰ مسلما بهتره

  4. علی کاربر می گوید

    لومیا ۶۴۰ از دو روز پیش در هند و انگلستان به فروش گذاشته شده و قیمتش در هند ۱۲۰۰۰ روبل معادل حدودا ۵۰۰ هزار تومن هست

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept