Xbox Video با سرعت بیشتر در اپدیت جدیدش برای ویندوزفون

Xbox Video با سرعت بیشتر در اپدیت جدیدش برای ویندوزفون

ایکس باکس ویدیو Xbox Video ویندوزفون یک اپدیت جدید را دریافت کرد و بر اساس ویژگی های نوشته شده در این اپدیت میتوان به سرعت بیشتر در باز کردن این برنامه و پخش مجدد فیلم ها اشاره کرد.

بر اساس استور ویندوزفون شما میتوانید ببینید که این برنامه برای ویندوزفون ۸٫۱ به نسخه ۲٫۶٫۲۰۵٫۰ و برای ویندوزفون ۸ به نسخه ۱٫۶٫۲۰۵٫۰ اپدیت شده است و در زیر برخی ویژگی ای اضافه شده در این اپدیت را برای شما مینویسیم:

  • بازشدن سریع برنامه و پخش سریعتر مجدد فیلم های خریداری شده یا ویدیو های شخصی و یا حتی ویدیو هایی که انلاین مشاهده میکنید.
  • پیام های هشدار جدید با اطلاعات بهتر و کاملتر
  • بهتر شدن نتیجه جستجو

همانطور که میدانید ایکس باکس ویدیو یک برنامه سیستمی نیست و یک برنامه جداگانه است که بر روی ویندوزفون نصب شده است و بهمین خاطر نیز بر روی استور قرار دارد. این برنامه نیز مثل همه برنامه ها برای شروع احتیاج به لودینگ دارد که درگذشته لودینگ و یا باز شدن ان کمی طول میکشید ولی اکنون سرعت باز شدن برنامه سریعتر از قبل شده است و میتوان ان را حس کرد میتوانید ان را از لینک زیر اپدیت کنید:

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept