Xbox One را بر روی ویندوز ۱۰ تجربه کنید حتی روی گوشی + ویدیو

Xbox One را بر روی ویندوز 10 تجربه کنید حتی روی گوشی

یکی از مهمترین قابلیت هایی که در ویندوز ۱۰ اضافه شده است و بهترین چیزی است که همه میتوانند ان را تجربه کنند چیزی نیست جز اینکه میتوانید Xbox One را بر روی ویندوز ۱۰ تجربه کنید حتی روی گوشی های ویندوزی.

قرار است برنامه Xbox منتشر شود که این برنامه بصورت Unneversal است! معنی این را همه میدانیم. یعنی این برنامه بر روی تمام دستگاه های ویندوز قابل نصب است. میتوانید تمام بازی های Xbox خود را بر روی کامپیتر شخصی خود نیز بازی کنید و ان را بین ایکس باکس یا کامپیوتر خود استریم کنید.

در این برنامه میتوانید ویدیو بازی های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا ویدیو های دیگران را لایک کنید و یا نظر بگذارید. البته که چت و ویدیو نیز میتوانید کنید.

دانلود ویدیو

البته چیزی که مسلم است اینست که با همان گرافیکی که در ایکس باکس وان خود بازی میکنید نمیتوانید در گوشی خود بازی کنید. پس سوال مطرح میشود که چطور؟ با چه گرافیکی؟ و چگونه میتوان بازی های ایکس باکس وان قدرتمند را بر روی گوشی بازی کرد؟ اصلا میتوان بازی کرد و یا اینکه این برنامه Xbox فقط قابلیت های محدودی را برای گوشی خواهد داشت؟

این قابلیت ها بصورت کامل بر روی کامپیوتر های شخصی خواهند و میتوانید تمام بازی های خود را بر روی کامپیوتر بازی کنید، اچیومنت ها دوستان و همه چیز کاملا با کامپیوتر همگام خواهد شد. اما این ویژگی ها بر روی گوشی چگونه خواهند بود؟ باید منتظر باشیم و ببینیم مایکروسافت چکاری میخواهد انجام دهد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept