Store ویندوز ۱۰ موبایل گزینه های بیشتری به فهرست همبرگری اش اضافه کرد

Store ویندوز 10 موبایل گزینه های بیشتری به فهرست همبرگری اش اضافه کرد

همانطور که میدانید در نسخه جدید ویندوز هر قسمت بصورت جداگانه بر روی سیستم عامل است که استور ویندوز ۱۰ موبایل هم یکی از این برنامه هاست. به این ترتیب هر برنامه و در واقع هر قسمت سیستم عامل جداگانه میتواند آپدیت شود. اکنون استور ویندوز ۱۰ موبایل آپدیت جدیدی دریافت کرد و در این آپدیت فهرست همبرگری hamburger menu گزینه های بیشتری را دریافت کرد.

اگر با این فهرست آشنا نیستید تعجب نکنید و یا گیج نشوید. با نگاهی به عکس های پایین و فهرستی که باز شده است براحتی میتوانید متوجه شوید منظور از این فهرست چیست، در این قسمت میتوانید به گزینه های مختلف اکانت خود و یا قسمت های مختلف استور دسترسی داشته باشید.

Store ویندوز 10 موبایل گزینه های بیشتری به فهرست همبرگری اش اضافه کرد

برخی گزینه ها همچون که در عکس بالا مشاهده میکنید خیلی خوب هستند همچون گزینه اضافه کردن پول به اکانت برای خرید و تنظیمات آن یا مشاهده اکانت که اضافه شده اند ولی اکنون شما را به وبسایت مورد نظر هدایت میکنند و اکنون بصورت مستقیم در گوشی اینکار قابل انجام نیست و امیدواریم در آپدیت های بعدی این قابلیت مستقیم در گوشی قابل دسترسی باشد.

اضافه شدن این گزینه ها که در جهت کاملتر شدن Store ویندوز ۱۰ موبایل به آن اضافه شدند و اکنون میتوانید این آپدیت را برای گوشی خود انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept